С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как козметиката може да ни направи по-щастливи?

Велина Василева • 31.01.2019

Тайната е в тези малки правила

Как козметиката може да ни направи по-щастливи?
 © iStock

Променете своята антиейдж стратегия

За съжаление, кожата ви ще продължава да старее, независимо какво правите. Затова съветът ни е да се концентрирате върху концепцията Slow age, което означава да се грижите за кожата си, независимо от това на каква възраст сте. Фокусирайте се не върху бръчките (така само можете да ги задълбочите), а върху това, кожата ви да изглежда добре. Защото възрастта е състояние на духа.

Най-новите антиейдж продукти

Назад Напред

Прекарвайте малко време в тишина

Това изглежда като мисията невъзможна, но всъщност проучване на Унверситета „Дюк“ в САЩ доказва, че само два часа тишина на ден могат да стимулират развитието на клетките в хипокампуса, онази част от мозъка, свързана с паметта. Намерете своя начин да се отпуснете и си наложете това да е в тишина. Дали ще се разходите или ще се отдадете на козметичен ритуал – само ви даваме идеи.

Започнете да си водите дневник

Според проучване на Университета в Оукланд, Нова Зеландия, когато отделяме дори 15 минути на ден, за да запишем мислите и чувствата си, можем да се преборим със стреса и депресията. Препоръчваме ви The Five Minute Journal, който само за пет минути ще ви мотивира и ободри преди началото на всеки ден.

Вода, вода и пак вода!

© iStock

Пиенето на вода е най-добрият начин да подобрите настроението си. Вече знаете, че дехидратацията причинява умора, главоболие и пречи на концентрацията. Но според проучване на Human Performance Laboratory към Университета в Кънектикът, дори слабата дехидратация може да ви напрегне. Обезводняването е пагубно и за кожата, затова хидратирайте я не само отвътре, но и отвън.

Овладейте нервния стомах

© iStock

Обикновено, когато сме под стрес, това се отразява и на тялото ни, особено на червата. Те са отговорни за съня, апетита и продукцията на определени хормони включително и този на щастието. Затова трябва да се грижите добре за червата си, като наблягате на храни с пробиотици, като киселото мляко. В зависимост от това колко зле е коремът ви, ще трябва да избягвате някои храни, които предизвикват раздразнение, като глутен, млечни продукти, захар, соя, бобови култури и фъстъци.

Практикувайте ароматерапия

Не е нужно да купувате специални етерични масла или да посещавате SPA салон. Всъщност, можете да практикувате ароматерапия, докато пътувате към офиса или сте на ресторант. Как? С помощта на парфюмите, разбира се. Доказано е, че приятните аромати ни успокояват и повдигат настроението. Съветът ни е, преди да си купите някой аромат, да го тествате в магазина, като се напръскате обилно и видите как ще се чувствате през деня.

Парфюмите на есен 2018

Назад Напред

Спете повече!

© iStock

И сами знаете колко важен е сънят за настроението и личното ви усещане за щастие. Но ако мелатонинът, медитацията и броенето на овце не ви помагат, тогава пробвайте концепцията на „Когнитивното разместване“. Неин създател е ученият Люк Бюдоин и целта на този метод е да отвлече съзнанието ви от мислите, които не му дават да заспи. „Този метод действа, като поставя мозъка в състояние, близко до това, когато заспивате“, разказва той в своя сайт. Методът има и мобилно приложение – My Sleep Button, достъпно за Apple и Android на символична цена.

Масажирайте околоочния контур

Това е мястото, на което първо си личат следите на годините. Затова от GALENIC разработиха страхотна техника за масаж, която се комбинира перфектно с новия крем на марката Beaute du Regard. Започнете, като разнесете продукта в посока от вътрешния към външния ъгъл на окото, за да намалите торбичките и да стимулирате микроциркулацията. След като кремът попие, притиснете леко върху пет акупресури точки, като започнете от долния към горния клепач – под окото в центъра на околоочния контур; в края на окото; във външната част на горния клепач, малко преди средата на горния клепач и точно под вътрешната част на веждата.

Детоксикирайте се

© iStock

Лимфната ни система е мрежа от кръвоносни съдове и органи, в които циркулира лимфата. Именно тя ни освобождава от токсините и подобрява разнасянето на белите кръвни телца из цялото тяло, което засилва имунитета. Бавната лимфна система кара токсините да се натрупват, което води до умора, чести промени в настроението и понижен имунитет. Разбира се, винаги можете да отидете на масаж, но по-лесно е да пиете много течности, да спортувате (например бързо ходене или скачане на батут за 15-20 минути), както и да не забравяте всяка вечер да вдигате краката си на високо.

Подобрете отношенията си със собствената ви коса

Според редица проучвания, лошата прическа, също както лошия аутфит, може да окаже огромно влияние на това как се чувстваме и как възприемаме себе си в обществото. Онези гадни bad hair days ни правят нещастни и потиснати. И не си мислете, че конската опашка ще реши проблема. След 40 г. косъмът започва не само да побелява, но и да изтънява и дори да окапва. Затова трябва да се грижите за косата си с подходящите продукти.

Козметика за щастие

Назад Напред

 


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE