С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Какви антиейдж продукти да използват жените над 50 г.?

Велина Василева • 01.12.2018

Отговорът е новата серия DermAbsolu на Avene, чието мото е: "Възрастта е състояние на ума"

Какви антиейдж продукти да използват жените над 50 г.?

Този месец от Avene ни изненадаха с нова серия антиейдж грижа за чувствителната кожа на жените над 50 г. - DermAbsolu. Линията бе представена на специално събитие, на което гост бе Грегори Дор - продуктов мениджър за антиейдж грижи на Avene. Според него жената на тази възраст е уверена точно толкова, колкото е била на 20... и това ѝ личи. Тя е активна, работеща, наслаждава се на живота и не прави компромис със себе си. Да, не може да избяга от времето, но не се чувства длъжна да прикрива годините си. 

Грегори Дор, продуктов мениджър за антиейдж грижи на Avene
Грегори Дор, продуктов мениджър за антиейдж грижи на Avene

Грегори Дор разказа в подробности за състава и действието на DermAbsolu. От Avene се вглеждат дълбоко в кожата на жените над 50 г. и откриват взаимовръзка между клетъчното стареене и микровъзпалението - процес, който протича без видими симптоми. Така се създава един порочен кръг, засилван от външните и вътрешни фактори. В резултат клетъчното стареене е ускорено, а кожата започва да се отпуска, губи от своя естествен обем и е все по-суха. Затова DermAbsolu залага на уникална комбинация от активни съставки, които намаляват видимите признаци на стареене на кожата - ванилови полифеноли, които стимулират естествения синтез на хилауронова киселина в кожата, Sytenol, който е мощен съюзник в реструктурирането на клетките, и Glycoleol, който активира есенциални за кожата липиди. Текстурите на продуктите са много комфортни, което се дължи на маслото от жожоба. DermAbsolu не е просто антиейдж грижа за кожата. Серията комбинира иновация, ноу-хау и висока ефективност. Дори опаковките на продуктите олицетворяват духа на съвременната жена над 50 г. - те са минималистични и модерни. Но най-важно е съдържанието, тъй като то е всичко, от което дамите на тази възраст се нуждаят, за да бъдат такива, каквито са.

Сред гостите на събитието бе и Диляна Попова, която също е почитател на бранда
Сред гостите на събитието бе и Диляна Попова, която също е почитател на бранда

 


В новия брой

От новия брой на сп. ELLE: посрещаме годината, в която ще сме силни и уверени