С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

3 начина да върнем силата на косата

Тереза Восканян • 23.11.2017

Ефективни съвети, които да направят тънките коси обемни

3 начина да върнем силата на косата
 © iStock

Тънката и рядка коса е най-често SOS сигнал, че с тялото ви не всичко е наред.

Двата основни фактора при отсъствието на обемни коси е генетичното предразположение (косата ви е тънка по рождение) и вътрешните проблеми (най-често вината е липсата на витамин Е и калций, които са отговорни за здравето на косата). При първия случай - можете да подберете друга прическа, но при втория трябва по-сериозно да поемете нещата в контрол. 

Ето и начините да се справите с тънката и увредена коса: 

№1. НОВА ПРИЧЕСКА

Допълнителният обем може да бъде буквално "нарисуван" с помощта на техники за боядисване. За тези цветове използвайте 3-6 различни нюанса от същия цвят. Гладките хармонични преходи в същата цветова гама създават великолепен визуален ефект. Особено ефективно изглежда на тъмна коса. Не ги правете прекалено ярки - един или два нюанса, по-леки от естествения ви нюанс, ще бъдат достатъчни. Блондинките е по-добре да изберат нюансите, които са по-подходящи за техния тип кожа.

№2. СТИЛИЗИРАЩИ ПРОДУКТИ

Има много стилизиращи продукти, които могат да ви помогнат да постигнете желания обем в корените или по цялата дължина. Най-добрите позиции в списъка на стилистите заемат пяната за обем и лакът за коса. Първата обвива всяка коса със специални полимери, което ви позволява да фиксирате обема и да придадете гъстота на къдриците. Лесно е да се постигне този ефект и с помощта на лак - важно е да се избере правилната степен на фиксиране - след прилагането на косата не трябва да изглежда твърда и да слепва, а трябва да седи естествена и раздвижена. 

№3. ХРАНА И РЕЛАКС

Често тънката коса показва претоварване на нервната система. Опитайте се да спазвате режим на работа и си почивайте по-често. Не се стресирайте и не взимайте нещата твърде близо до сърцето. А също така да включете в диетата си храни, които са богати на витамини и минерали полезни за здравето - говеждо месо, черен дроб, зеленчуци, яйца, зърнени храни и ръжен хляб.

Тези продукти защитават косата през зимата

Назад Напред


В новия брой

Модел и актриса в Ню Йорк, красивата Александра днес е бушмен в Намибия