С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Милениалите връщат ваната на мода

Тереза Восканян • 18.04.2019

Предпочитаме дългите часове, прекарани в банята, защото... сме разорени!

Милениалите връщат ваната на мода
 © iStock

След обвиненията в "убийтвото" на браковетекеша и причиняването на "смъртта" на редица брандове, е приятно да разбера, че все пак сме "възкръснали" един позабравен тренд - къпането във вана!

Според The New York Times тази тенденция успява да събере в себе си трите главни интереси на милениалите. Първо - естетиката на ваната е инстаграм-френдли, второ - това е място, където се отдаваме на грижа за себе си, трето - оставяме джаджите, без които не можем да живеем, настрана.

Доказателство за това са десетките колекции в Pinterest, където можете да видите различни фотографии на банята с вана като едно щастливо място - убежище, снабдено с хавлии, натрупани като сладкиши или във вдъхновяващ парижки дух с шампоани в стъклени еко бутилки, които блещукат като скъпоценни камъни под светлините на ароматните свещи.

Но има и четвърти важен фактор, който прави този вековен ритуал така обаятелен за Поколение Y. 

Всяка тенденция, независимо дали се върти около неща, които миленианите обичат, или неща, които мразят, има обединяваща тема.

Всичко, което нашата генерация е убила - от романтичните първи срещи през ходенето на кино с приятели до имотните покупки - е твърде скъпо, за да си струва. И всички тези неща, които се предпочитат - от използването на колело в градска среда през продуктите за грижа за кожата до перфектната баня с вана, са ако не "безплатни" удоволствия, то поне на относително достъпни цени.

© pinterest

Разбира се, това не означава, че няма безброй много начини, по които евтините хобита и интереси да се превърнат в луксозни екстри. Много брандове "яхват вълната" и успяват да монетизират тези малки удоволствия, като продават подходящите продукти. 

И въпреки големите усилия на марките да накарат милениалите да харчат пари по начин, по-който са правили поколенията преди тях, това не се случва толкова добре, колкото брандовете биха искали.

Ето защо, според една неотдавнашна статия на Vox, става все по-трудно за компаниите за кредитни карти да печелят.

Авторът Ксавие Лиебър обяснява: "Банките предлагат на клиентите линия на кредитиране с очакването, че ще печелят пари от лихвените проценти, когато сметките не се изплащат навреме или в пълен размер." Но това не се случва, тъй като потребителите на кредитни карти са намерили начин да "надхитрят системата", като си изравняват баланса на сметката навреме.

Това, разбира се, не означава, че няма да има опити от малки и големи компании да се възползват от безплатните удоволстия като релаксацията в банята. Това е пътят на капитализма и би било направо неестествено да си го помислим даже.

Съвети за красива баня

Назад Напред


В новия брой

Не сме идеални! Но в това ни е чарът