През годините сме виждали много рекламни кампании на марки бельо, които акцентират върху тялото, за да представят продукта. Разбира се, тялото се оказва, че е не само женски „проблем“, но и за мъжете.
Норвежка марка за бельо ни напомня, че никога не трябва да забравяме, че „перфектен“ е дума за начина, по който се чувстваме. Когато комбинираме думите „бельо“ и „перфектен“ може би всички се сещаме веднага за Дейвид Бекъм. В рекламния клип обаче виждаме мъжки тела от различни възрасти, форми, размери, етноси, окосмяване. Идеята е, че няма перфектен мъж, но има перфектен човек. Т.е. перфектен е начинът, по който се чувствате.
Може би е добре рекламите да проследяват обратния път – от крайния продукт в модната индустрия към хората. Пътят обратно към реалността, обратно към самите себе нас.
Видеото зад кадър казва много!
Автор Люба Вангелова