С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Влиянието на инфлуенсърите с драстичен спад от началото на 2019 г.

Тереза Восканян • 12.07.2019

Анализаторите са достигнали до възможните причини

Влиянието на инфлуенсърите с драстичен спад от началото на 2019 г.
 © iStock

Анализаторите на InfluencerDB споделиха интересна статистика за ефективността на инфлуенсърите. Оказа се, че през първото тримесечие на 2019 г. броят на спонсорираните постове в социалните мрежи е спаднал от четири на два процента.

Проучването отбелязва, че процентът на ангажираност на потребителите също е намалял и това се отнася за почти всички сфери на инфлуесърите - красота, мода, храна и начин на живот. Анализаторите обясняват влошаването на статистиката с факта, че хората са преуморени от огромното количество реклама в техния фийд.

Аудиторията на Instagram в момента достига до 1 милиард потребители, а снимките там отдавна имат свои неписани закони - ярки стени, красиво декорирани чаши кафе, тостове с авокадо и милениал розово навсякъде.


#TWINNING - БУКВАЛНО! ДВОЙНА ДОЗА ВСИЧКО ОТ БЛИЗНАЦИТЕ В ИНСТАГРАМ


Всичко това толкова често се среща в Instagram, че снимките с такава визуална естетика вече са свързани с приложението, дори и за тези, които по принцип не го използват. И най-често такива „готови формули“ на добри постове се използват от инфлуенсърите. 

The Atlantic съобщава, че подобна естетика постепенно престава да привлича вниманието на потребителите.

Така че, ако милениал инфлуенсърите се стремят към перфектно качество на снимките и са готови да ги редактират, докато не постигнат желания ефект, то по-младото поколение не се притеснява и пуска снимки без ретуш и филтри.


ЛУКСОЗЕН ХОТЕЛ В ДЪБЛИН ЗАБРАНИ НАСТАНЯВАНЕТО НА БЛОГЪРИ И ИНФЛУЕНСЪРИ


„По-рано инфлуенсърите твърдяха, че нещо не съответства на марката, или публикуваха само това, което беше снимано при определени условия на осветление или не нарушаваше естетиката на техния профил“, казва Линси Ийтън, съосновател на Агенцията за работа с инфлуенсъри Estate Five. „За по-младото поколение това вече няма значение.“

Отбелязва се, че в тази ситуация самият Instagram също е „виновен“, защото снимките от фийда съответстват на видеоклиповете, IGTV и най-вече - Stories, чиято популярност също е свързана с интереса към реалността.


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България