С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Лесна гимнастика за добър секс

05.02.2018

Някои упражнения помагат не само да имате стройно тяло, но и да постигнете сексуална хармония

Лесна гимнастика за добър секс
 © iStock

Качеството на добрия секс зависи от физическото състояние. Може и да не ви се вярва, но е доказано. Защото ако нямате еластични мускули и добре укрепена тазова област, което се постига със спорт поне 2 пъти седмично, едва ли ще сте от най-издръжливите и страстни любовници в леглото.

Отваряме скоба, за да отбележим, че тук не става въпрос за килограми, а за тренирани мускули. Американски сексолози са подложили на тест два типа жени – закръглени, които практикуват спорт между 2 и 5 пъти седмично, защото искат да отслабнат и да имат хубава фигура, и стройни, добре сложени жени, които тренират веднъж седмично и по-рядко, защото смятат, че тялото, което имат, ги задоволява и нямат нужда от активен спорт. Резултатът: сексуалният живот на трениращите закръглени жени се оказал отличен и по количествени, и по качествени показатели, докато слабите и „мързеливите“ се люшкали между периоди на изморителен за тях любовен живот и на пълна креватна апатия.

ЗА НАЧИНАЕЩИ

Ако нямате време за активни тренировки, сексолозите препоръчват леки гимнастически упражнения поне 3 пъти седмично. Ето две от тях, които са полезни за подобряване на еластичността на мускулите и за укрепване на тазовата област:

  • Седнете на пода, свийте краката си в коленете и изправете максимално гърба. След това се върнете в изходна позиция. Съсредоточете се в дишането – докато свивате колене, поемайте въздух дълбоко, а когато ги разгъвате, издишвайте. Повторете упражнението 15-20 пъти.

  • Упражнението „мост“ се изпълнява на твърда повърхност. От легнало по гръб положение свийте лактите и коленете и вдигнете таза възможно най-високо така, че краката и ръцете да нямат чупка в коленете и лактите. Задръжте поне 15 секунди. Повторете 5 пъти.


КАКВО Е ВАШЕТО IQ?


Ако имате проблем с издръжливостта по време на полов акт, сексолозите препоръчват още да загреете и раздвижите мускулните групи преди любовната игра. Но не прекалявайте, за да не се преуморите и да постигнете обратен ефект, особено ако нямате добра спортна подготовка. Целта на предварителната гимнастика не е да изпълните виртуозно всички акробатични пози от Камасутра, а да подобрите гъвкавостта и еластичността на тялото си, за да избегнете в сюблимните моменти блокиране или притискане на някой обездвижен мускул. Доказано е, че в тялото има доста лениви мускули, които не са гъвкави и се раздвижват едва когато се любим.

ОЩЕ УПРАЖНЕНИЯ: във февруарския брой на сп. ELLE!


В новия брой

Адриана Скленарикова с ексклузивни снимки и интервю за ELLE България