С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

4 упражнения за изваяни бедра

25.04.2016

Вижте кои мускули оформя всяко от тях

4 упражнения за изваяни бедра
 © Pinterest

Някои жени мразят бедрата си толкова много, че дори не се опитват да ги оформят с упражнения. Но всъщност много от мускулите на краката като прасците или четириглавият мускул са доста по-лесни за оформяне, в сравнение например с трицепса и бицепса. Например коремната преса за долните коремни мускули могат да тонизират мускулите на горната част на бедрата. Горната част на бедрата можете да оформите с ходене, плуване и колоездене.

Горната част на бедрата и седалищните мускули може да оформите с няколко основни упражнения.

1. Статичен клек с гръб, опрян до стената. Така конкретно тонизирате прасците и четириглавия мускул.

2. Изкачването на стълби оформя мускулите на целия крак.

3. Напади – тонизират прасците и бедрата.

4. Стискане на топка между коленете – тонизира вътрешната част бедрата. Направете три серии, като отмервате 30 секунди.  

Автор Люба Вангелова


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE