С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

5 правила на плоския корем

30.11.2018

За да се разхождате лятото с гордост, трябва да спазвате някои неоспорими задължения. И да ги спазвате, без да жалите корема си.

5 правила на плоския корем
 © iStock

Загряващият колан на талията по време на тренировки не е панацея.

Когато го махнете и видите потта, си мислите, че сте свършили супер работа и има ефект. Но това е само пот – не мазнина, а излишна вода от организма. Тя ще се върне там с първата изпита чаша вода след тренировката.

Не се хранете късно вечерта.

Най-важното правило за плосък корем е: „Ако си гладен, легни си!“ По-добре е да се събудите гладни, но с плосък корем и да хапнете френски кроасан за закуска, но не и да вечеряте с кисели краставички преди сън. Последният прием на храна трябва да бъде 4 часа преди лягане. В противен случай тя започва да загнива и да се складира под форма на мазнини по корема и бедрата.


ЕДНА ПОРЦИЯ ПО-БЛИЗО ДО ФИНАТА ТАЛИЯ


Помнете за времето

До 12 може да ядете шоколад и дори тесто. Не се притеснявайте – през деня ще изгорите тези калории. Всички сложни въглехидрати – ориз, елда, боб – яжте до 16:00. След това наблегнете на протеини и зеленчуци. Плодовете вечер са табу.

Кога е най-добре да тренираме?

Назад Напред

Отстранете излишния въздух

Често дори стройните и слаби хора не могат да се похвалят с плосък и стегнат корем. Подуването може да бъде причинено от много фактори, сред които са газираните напитки, дъвченето на дъвка, тютюнопушенето, консумирането на хляб, картофи, бобови и зеле. Всички те провокират процеси на ферментация, а оттам и на газове и издуване.

© iStock


КАКВО СЕ СЛУЧВА В ГЛАВАТА ВИ ПО ВРЕМЕ НА ДЖОГИНГ?


Тичайте

Без тичане, ще се наложи да включите електростимулатори, масажори, коремни преси и други ежедневни техники и упражнения, за да постигнете и задържите резултата. Може би коремните преси са единственото нещо, без което почти е сигурно, че няма да го задържите. Но добавите ли и тичането, ефектът е сигурен.

10 Instagram звезди на дамския фитнес

Назад Напред


В новия брой

В новия брой на ELLE сваляме и палтата, и маските!