С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

5 съвета за ефективна тренировка

12.02.2019

Вижте как максимално да се доближите до тръсените резултати

5 съвета за ефективна тренировка
 © iStock

Загрявка

Тя е най-важна и трябва да е минимум 5-19 минути.

При клякания и напъди

Не са много хората, които знаят, че тези базови упражнения за мускулите на краката могад да бъдат по ефективни, ако ако се запази натиск на големия пръст върху пода.

Планк

Едно страхотно упражнение, но само ако го изпълнявате правилно и повече от една минута, след което преминете към по-сложни варианти. Такива може да бъдат планк с повдигане на крака или на ръка (например лява ръка и десен крак) или бягане на място от положение планк.

Сила

Правете и най-простите упражнения с пълна сила – така че да тръгне потта ви.

Коремни мускули

Активирайте максимално коремните мускули.Това намалява излишното натоварване на гърба и позволява да избегнете травмите, както и да увеличите ефективността на тренировката.

10 Instagram звезди на дамския фитнес

Назад Напред


В новия брой

Не сме идеални! Но в това ни е чарът