С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да тренираме, докато сме на почивка?

Велина Василева • 30.07.2019

Летните пътувания са сериозен аргумент да загърбите тренировките. Но не и тези 30-минутни упражнения, които можете да изпълнявате навсякъде

Как да тренираме, докато сме на почивка?
 © iStock

Упражненията, които ви представяме, са разработени от американската компания Urban Jungle и основното им предимство е, че за тях не се нуждаете от никакви уреди. Използвайки тежестта и съпротивлението на собственото ви тяло, вие можете да спортувате дори в хотелската стая или на плажа.


5 СЪВЕТА ЗА ЕФЕКТИВНА ТРЕНИРОВКА


Цялата тренировка не продължава повече от 30 минути, като се позволяват само 30-секундни почивки между отделните серии. За отлични и бързи резултати правете упражненията по 3 пъти седмично и с всяка седмица увеличавайте повторенията. Комбинирайте с кардио тренировки или йога два пъти седмично.

Само след няколко седмици ще започнете да се чувствате по-силни, ще имате повече енергия и ще видите как дрехите ви стават все по-широки. Вижте осемте упражнения в галерията.

Спорт по време на отпуска

Назад Напред


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE