С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Нови спортове за ново тяло: HANDSTAND

Петра Денчева • 09.06.2018

Една от най-актуалните дисциплини във фитнес залат и извън нея, развива коремната мускулатура и тренира баланса

Нови спортове за ново тяло: HANDSTAND
 © iStock

Handstand, или казано на български – стойка на ръце, е новият хит във фитнес тренировките. И има защо.

Ако някога сте се опитвали да се изправите върху ръцете си, заставайки с главата надолу, знаете, че се изискват много мускули, техника и контрол върху цялото тяло (дори когато имате стена зад гърба си).

Характерно за тренировките

Ако сте абсолютно начинаещи, ще започнете с подготвителни упражнения, чиято цел е да изградят добра основа за безопасното усвояване на стойката на ръце.

© iStock

Следват прогресии, които ще ви увлекат в изпълнението на производните от Handstand гиманстически упражнения – със стена, без стена, изправяне на лакти, със захващане върху паралетки и т.н.

Основно натоварване

Умението да застанете на ръце развива здрава коремна мускулатура, силни рамене и китки и тренира баланса, гъвкавостта и контрола на тялото. От полза е и да обръщаме перспективата от време на време и да поглеждаме на света с главата надолу, както се шегуват трениращите.

Стилни и във фитнес залата

Назад Напред


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България