С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Сутрешните тренировки на успешните хора

12.11.2018

Лидерите намират време винаги за усъвършенстване

Сутрешните тренировки на успешните хора
 © iStock

Странното е, че тези известни личности имат много общо с нас и това е липсата на свободно време за спортуване след работа. И те не обичат сутрешните тренировки в традиционното разбиране за тях. Разбира се, за да го правят, се изисква воля, но това е характеристика на всеки успял човек.

Мар Зукърбърг тренира 3 пъти седмично, обикновено по-непринудени упражнения като тичане с кучето например. Прави го веднага, след като се събуди.

ЗАБЕЛЕЖКА: Този подем на концентрацията и координацията по време на сутрешните тренировки определено помага за изострянето на ума. В допълнение това е най-ефективната превенция на всички сърдечни проблеми при всяко ниво стрес. След като за основен убиец на повечето нации са признати сърдечно-съдовите проблеми, Американската асоциация на сърдечните заболявания е разработила специални препоръки за поддържането на сърдечния мускул. Има минимум усилия, които са основни за поддържането на здраво сърце.

Барак Обама сутрин тренира по 45 минути 6 дни в седмицата. Това е първото, което прави, след като стане от леглото. Редува тренировки с тежести и кардио тренировки.

ЗАБЕЛЕЖКА: Аеробната активност е физическо натоварване, което ви кара да дишате дълбоко, а сърцето ви да бие учестено. Ако почувствате, че е твърде изморително, може да забавите темпото. Сърцето е мускул и ежедневните тренировки го тренират и укрепват. Липсата на такива го правят по-слабо. Най-простият начин за аеробна натовареност е ходенето пеша. Към този вид натоварване се включват колоезденето, танците и плуването. Ако ежедневният ви маршрут включва ходене пеша за около 5 или 10 минути или качването на стълби пеша, те също влизат в това число.

Ана Уинтър, главен редактор на американския Vogue,става всяка сутрин в 5:45 ч, за да играе тенис на корт.

ЗАБЕЛЕЖКА: За намаляване на кръвното налягане и нивата на холестерола е необходимо 40 минути умерена или интензивна аеробна активност 3-4 дни в седмицата.

Тим Кук, изпълнителен директор на Apple, става в 4:30 ч и се отправя веднага към фитнеса поне 4 пъти седмично.

ЗАБЕЛЕЖКА: Силовата тренировка изисква натоварване на мускулите с неголеми тежести, освен вашите собствени, като това се случва при клякане, лицеви опори и коремни преси. За тези, които трудно намират време за пълноценна тренировка, вариант е да разделите времето си – сутрин 15 минути и вечер 15 минути. А примерът на успешните хора е ефективен мотивиращ двигател. 

 


В новия брой

От новия брой на сп. ELLE: посрещаме годината, в която ще сме силни и уверени