С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Топ 5 тренировки според експерти от Харвард

Десислава Найденова-Вичева • 07.05.2019

Ако не сте изявени атлети, а спортувате за здраве и за онзи любим чифт дънки, в който на всяка цена искате да влезете

Топ 5 тренировки според експерти от Харвард
 © istock

Самата мисъл за бягаща пътека, велотренажор и всички онези сложни уреди с тежести във фитнес залата може да бъде достатъчна, за да се залепим още по-здраво за дивана. Добрата новина идва от Харвардското медицинско училище, според чиито специалисти има пет основни упражнения, които не изискват посещение във фитнеса, но пък за сметка на това са способни на чудеса. Помагат за поддържане на теглото, подобряване на баланса и координацията, укрепване на костите и ставите, намаляване на риска от различни заболявания, дори за по-качествен секс.

Ако не сте изявени атлети, а харесвате да спортувате за здраве, тонус и за онзи любим чифт дънки, в който на всяка цена искате да влезете, освен това искате и разтърсващи оргазми, тези упражнения/тренировки са точно за вас:

1. Плуване

Плуването е перфектната тренировка. Водата поддържа тялото ви, като ви дава възможност да се движите плавно, и успокоява различни болки. Според проучвания плуването може също да подобри психичното състояние и настроението. Водната аеробика пък помага за изгаряне на калории и тонизиране.

2. Ходене

Толкова просто, но и толкова ефективно. Редовното ходене намалява риска от редица заболявания (например диабет и сърдечносъдови), влияе благоприятно на холестерола. Доказано е и че може дори да подобри паметта. Всичко, от което се нуждаете, е чифт подходящи обувки. 

5 ОТ НАЙ-ЕФЕКТИВНИТЕ УПРАЖНЕНИЯ ЗА ЦЯЛО ТЯЛО

3. Тежести

Не, силовите тренировки не са само за мъже. Вдигането на леки тежести няма да напомпа мускулите ви, само ще ги поддържа силни. Другата полза от такива упражнения е свързана с мозъчната функция. Започва се с леки тежести (например гири от по 2 кг) и примерно 2-3 серии с по 10 повторения, като постепенно натоварването се увеличава. 

„Колкото повече мускули имате, толкова повече калории изгаряте, съответно така е по-лесно да поддържате теглото си“, казва д-р Лий.

5 упражнения за стегнато дупе

Назад Напред

4. Тай чи

Това китайско бойно изкуство, което съчетава движение и релаксация, е еднакво добро за тялото и за ума. Нарича се още „медитация в движение“. Тай чи се състои от серии грациозни движения, плавно преминаващи едно в друго. Перфектно за баланс.

5. Кегел

Упражненията на Кегел няма да ви помогнат да изглеждате по-добре, но ще ви помогнат да имате здраво тазово дъно, а най-хубавото е, че могат да се изпълняват навсякъде и по всяко време (4-5 на ден). Стегнете тазовите мускули и задръжте за 5 секунди, след това отпуснете за същото време и направете 10 повторения. Тъй като тези упражнения тренират и укрепват влагалищната мускулатура, удоволствието при секса става по-голямо. 

ЛИФТИНГ... ТАМ ДОЛУ!!!


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE