С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Тренировки за майки и бебета: йога

Велина Василева • 16.11.2018

Вие спортувате, то се забавлява

Тренировки за майки и бебета: йога
 © iStock

Какво представлява йогата за майки и бебета?

Класически йога упражнения, но адаптирани по начин, че да се изпълняват от майки с бебета. Най-хубавото е, че сте свободни да правите каквото искате – да вдигнете бебето, да го погушкате, дори да го нахраните или да го поносите из залата, ако плаче. Не се притеснявайте в подобни ситуации – все пак никой не очаква да е пълна тишина. Имайте предвид, че бебето ви трябва да е поне на 6 седмици, като заниманията могат да продължат, докато то започне да лази.

Какво да носите?

 Малко одеяло, на което бебето да легне, задължителната за всяка майка чанта с памперси, храна и дрехи за преобличане, любима играчка и всяко друго нещо, което би занимавало детето ви.

Какви са предимствата?

Не само ще излезете от вкъщи и ще се разнообразите, но и ще можете да възстановявате тялото си от бременността и раждането с леки, ненатоварващи упражнения. Освен това часовете по йога преминават под формата на игра, в която да включите и децата.

С крака на главата: Звездна йога

Назад Напред


В новия брой

Адриана Скленарикова с ексклузивни снимки и интервю за ELLE България