С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Зимно бягане за добра форма

Тереза Восканян • 03.01.2019

Как да тичаме в студа без да се разболяваме?

Зимно бягане за добра форма
 © iStock

Вижте някои от тънкостите за тренировки навън в студа, които ще ви помогнат да поддържате тонуса си и през зимата.

# Важно е да се обличате подходящо и многослойно. Снабдете се с професионално облекло, което регулира топлината на тялото. Не забравяйте за ръкавиците и шапката.

# През студения сезон е достатъчно да тичате 2-3 пъти в седмицата.

# Комбинирайте силови тренировки в залата със тичането на вън, за да увеличите издръжливостта си.

# Задължително започвайте тренировката си със загрявка у дома.

# Оптималното време за тренировка навън е до един час. 

# Носете светлоотразителни дрехи, особено, ако тичате в сумрак.

# Не излизайте навън, ако температурата е много под нулата, по-добре да си направите тренировките си у дома или в залата.

# След тренировка навън, задължително изпийте чаша топъл чай, вземете топъл душ и се затоплете.

 


В новия брой

От новия брой на сп. ELLE: посрещаме годината, в която ще сме силни и уверени