С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

#TWINNING - буквално! Двойна доза всичко от близнаците в Инстаграм

Тереза Восканян • 23.11.2018

2x повече стил, 2x повече креативизъм, 2x повече въздействие

#TWINNING - буквално! Двойна доза всичко от близнаците в Инстаграм
 © Instagram

Близначките AMI и AYA

Назад Напред

Не, не се притеснявайте. Не виждате двойно!

Всичките тези Инстаграм инфлуенсъри са толкова популярни не само заради атрактивните си визии, но и защото имат своя идентична половинка.

Близнаците са били винаги интересна гледка, а напоследък в Инстаграм, профилите им са тези, които грабват интереса и набират голяма популярност. Модните марки също имат вина в инфлуенсърската натура на споделените общи профили на братята и сестрите - те осейват пътя им към славата с най-новите и интересни продукти и ги използват за модели за своите кампании. 


INSTAFAMOUS: БЛИЗНАЧКИТЕ СИМИ И ХЕЙЗ ХАРДА


От Инстаграма на Сими и Хейз

Назад Напред

Теорията, че на брандовете им е интересно да работят с двойните профили, потвърждава изпълнителният директор на маркетинговата компания Activate - Камио Ли. Но това не изключва и всички други двойки, включително съпрузи, роднини и приятели, които са в тази група. Тя споделя пред WWD, че двойките са сред първите в списъка на козметичните и модни брандове. 


НАЙ-СТИЛНИТЕ СЕСТРИ НА ЗВЕЗДНИЯ НЕБОСКЛОН


Според нея, така марките имат не само по-широко покритие, но и повече възможности за тестване на продукти. "Има случаи, в които блогърите обличат различни модели на една и съща марка. Ако това е споделен акаунт между двама души, тогава повече продукти могат да бъдат представени в една единствена публикация". Тя отбеляза също, че две глави са винаги е по-добре от една и са и много по-продуктивни.

В списъка на Инстаграм инфлуенсърите са Шанън и Шинейд Клермонт - същите блондинки, които участват в рекламната кампания на бранда на Кание Уест - Yeezy. Те имат близо един милион абонати - 955 хил. - и залагат на повече снимки с откровено съдържание, показвайки луксозния си начин на живот. Момичетата привличат със своите форми и рекламират всичко, което виждате в една тяхна публикация.

Винаги провокативните Clermont Twins

Назад Напред


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България