Какво е модата, ако не емоция? А какво е емоцията, ако не е споделена? Най-хубавите моменти от есента си струват да бъдат споделени с най-близките ни – тези, които ни вдъхновяват.
А ние безспорно сме вдъхновени от новата кампания на Mango, наречена Shared Moments. Тя продължава концепцията на марката и акцентира върху моментите, споделени заедно с близки и приятели.
Кадрите и видеото са заснети от емблематичния британски фотограф Глен Лъчфорд. Звездите в кампанията са Анна Еверс, Ребека Ли Лонгендике, Кая Уилкинс, Матиас Лауридсен и Хуго Соузай, които пресъздават една есенно-зимна история на фона на пейзажите на Шотландия.
Моделите в дамската линия са от екологични или рециклирани тъкани като натурална вълна, произведена в устойчиви компании, TencelTM, рециклиран жоржет, органичен памук и устойчив LyocellTM.
Като дизайн акцентът е поставен на бохемския стил, романтичните блузи, плисираните поли и удобните макси палта. Есенната гама включва топли и естествени цветове, карета и етно-щампи. Аксесоари като каубойски ботуши и колани в стил 70-те придават индивидуалност.
Сред предложенията за мъже се открояват вечното каре, удобните парки и ризите от деним. Не можем да не отбележим, че ни харесва завръщането на панталоните в бяло!