С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Емблематичните принтове на 60-те като новото модно вдъхновение

Константин Стойнов • 22.08.2019

Манията по артистичните десени е тук, и то в една завладяваща колекция

Емблематичните принтове на 60-те като новото модно вдъхновение
 © Архив на марката

Смел дизайн, абстрактни принтове и колоритни цветове! Това са модните гени на еклектичния британски бранд Richard Allan, основан в началото на 60-те. Той е известен с иновативните си шалове със смел и привличащ вниманието дизайн. И понеже добрите ретро вдъхновения са винаги на мода, шведският моден гигант H&M претворява тези десени в една съвременна дамска колекция, включваща типичните принтове.

© Архив на марката

Сред тях са пулсиращият Piccadilly, раздвиженият Paraph, Palme, базиран на визията на дърво, както и Sanaa, носещ названието на старинен град. Колекцията, създадена от дизайнерския екип на H&M, грабва окото със своите издължени силуети, както и с детайли като високи яки, широки маншети и меки плисета. Едновременно с това цветовата гама и мотивите ни връщат към очарователния темпераментен дух на суинг периода от 60-те години в Лондон.

„Страхотно е да знам, че принтовете на баща ми ще бъдат носени от изцяло нова аудитория – той щеше да бъде развълнуван, точно както съм аз“, казва Кейт Алън, креативен директор на Richard Allan London.

Моделите вече са налични в избрани магазини в целия свят, както и онлайн от днес, 22 август.

Новата принт мания

Назад Напред

 

 


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE