Преминете към основното съдържание

Нова колаборация в името на изкуството

H&M се вдъхновява от миналото, за да създава модата на бъдещето

Шведската модна марка H&M реши следващата колекция в еколинията Conscious Exclusive да бъде създадена в сътрудничество с парижкия Музей за декоративно изкуство ( Musée des Arts Décoratifs).

Източник на вдъхновение за новата колекция H&M Conscious Exclusive 2016 са музейните архиви и неслучайно своя дебют тя ще направи на 7 април по време на откриването на изложбата „Fashion forward – Three centuries of fashion“. Лице на кампанията е Джулия Рестуан Ройтфелд – парижки арт директор, моден експерт и лидер в областта на устойчивостта.

„За мен е чест да бъда посланик на такъв уникален проект. Мисля, че идеята да се създаде колекция, вдъхновена от историята на изкуството и модата, е брилянтна. Най-вече защото дрехите са изработени от иновативни и устойчиви материали, които са бъдещето на модата“, споделя Джулия Рестуан Ройтфелд. Дъщерята Карин Ройтфелд (бивш главен редактор на френския Vogue) е известна със своето отличаващо се индивидуално чувство за стил. Джулия олицетворява небрежната и естествена, екологична, модерна и впечатляваща визия.

Аксесоарите и дрехите в линията Conscious Exclusive са създадени по мотиви от произведенията на изкуството в музейните сбирки, представящи модата през вековете. Вдъхновение дизайнерите черпят и от творбите на художници като Гюстав Моро. Резултатът е бляскава колекция от модерни облекла, достойни за червения килим, обогатени с ненатрапчиво очарование и естетично историческо наследство.

„С тази колекция издигаме идеята за устойчивост до нови нива. Използвахме иновативни материали като мъниста и кристали от рециклирано стъкло и Denimite – материя, която се изработва от рециклиран стар деним, за да създадем съвременни модели с изтънчен чар“, споделя творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.

H&M ще бъде ексклузивен спонсор на предстоящата изложба, която ще включва избрани модели от архивите на H&M, в това число една визия от първата дизайнерска колаборация на H&M с Карл Лагерфелд от 2004 г. и една визия от новата колекция Conscious Exclusive.

Пълната колекция, която ще включва дрехи и аксесоари за жени, ще се появи на 7 април 2016 г. в около 180 магазина на H&M в цял свят, както и онлайн. 

Автор Люба Вангелова

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser