С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Свободата в модата е ексцентрична

06.04.2016

Новата кампания на Gucci отдава почит на бунтарския младежки дух

Свободата в модата е ексцентрична

Новата кампания на Gucci pre-fall 2016 е заснета в стъклена оранжерия сред тропическа растителност. Моделите са заобиколени от розови фламинго, които елегантно се движат сред купища стари книги. Кадрите разкриват една картина на емоционален и енергичен сюрреалистичен бунтарски дух от цветове, текстури и движение, характерен за съвременните млади хора. Това се отразява в принтовете на флора и фауна върху дрехите. Мотото за Gucci е „Колкото повече, толкова повече!“. Ексцентричната кампания разказва историята на младостта, любопитството и свободата.

Gucci pre-fall 2016

Назад Напред

CREATIVE DIRECTOR: Alessandro Michele; ART DIRECTOR: Christopher Simmonds; PHOTOGRAPHER/DIRECTOR: Glen Luchford; SET DESIGNER: Gideon Ponte; STYLIST: Jane How; HAIR STYLIST: Paul Hanlon; MAKE UP ARTIST: Yadim Carranza; MODELS: Nicole Atieno, Polina Oganicheva, Eva Minaeva, Laura Hagested, Lia Pavlova, Fionnan Michael Byrne-Perkins, Elie Van Ravels, Anton Tofgart and Lucas Dambros. 

Автор Люба Вангелова

 

 

 

 

 

 

 

 

 


В новия брой

Анджелина Джоли на корицата на новия брой на ELLE България