С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Tommy Hilfiger представи колекцията си HILFIGER EDITION пролет 2018

Кристиан Пижов • 15.06.2017

По време на 92-рия Международен фестивал на мъжкото облекло Pitti Immagine Uomo във Флоренция, модния бранд направи стилна презентация, в която разкри предстоящите тенденции за пролет-лято 2018

Tommy Hilfiger представи колекцията си HILFIGER EDITION пролет 2018
 © Tommy Hilfiger

Модният фестивал Pitti Uomo е в разгара си, а под фокуса ни веднага попадна новата колекция на Tommy Hilfiger за пролет-лято 2018. 

Hilfiger Edition е колекция, вдъхновена от класиките в мъжкото облекло на Tommy Hilfiger, освежени с луксозни детайли и качествени платове. Дрехите са именно външната опаковка, която оформя съвременния гардероб на мъжа и го кара да чувства уверен. Облеклата от новата колекция на Tommy са изискани и притежават младежки дух. Вдъхновена от архива на Томи Хилфигър, Hilfiger Edition за пролет 2018 г. представя американски класически модели в емблематични кройки, смели цветове и райе.

© Tommy Hilfiger

"Ние продължаваме да представяме мъжките си колекции чрез интерактивни инсталации и дигитални иновации, които присъстват във всички сфери на нашия бизнес", споделя дизайнерът Томи Хилфигър. "Радвам се, че за втори пореден сезон се връщаме в Pitti, за да представим колекцията Hilfiger Edition за пролет 2018, особено днес, когато сме свидетели на големия възход на мъжката мода в световен мащаб."

 Представянето на колекцията във Fortezza Da Basso кореспондира с визията на Tommy Hilfiger за бъдещето на модната индустрия. Гостите имаха възможност да разгледат колекциите на марката чрез дигитални платформи за покупка, както и дигиталния шоурум.

© Tommy Hilfiger

Специално създадения бар - People’s Place, вдъхновен от първия магазин на Tommy Hilfiger, открит през 1969 г. в родния му град Елаймара, Ню Йорк, допълни декора на събитието.

Оригиналният магазин създаде място за срещи, където гостите се събраха, за да обсъдят тенденциите в поп културата. В Pitti People’s Place всеки от тях се наслади на персонализирано преживяване, и влезе в ролята на дизайнер, като украси дънковите якета от колекцията Tommy Jeans, използвайки лазерно наноотпечатване, ръчно рисуване и пачуърк апликации.


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE