Модният фестивал Pitti Uomo е в разгара си, а под фокуса ни веднага попадна новата колекция на Tommy Hilfiger за пролет-лято 2018.
Hilfiger Edition е колекция, вдъхновена от класиките в мъжкото облекло на Tommy Hilfiger, освежени с луксозни детайли и качествени платове. Дрехите са именно външната опаковка, която оформя съвременния гардероб на мъжа и го кара да чувства уверен. Облеклата от новата колекция на Tommy са изискани и притежават младежки дух. Вдъхновена от архива на Томи Хилфигър, Hilfiger Edition за пролет 2018 г. представя американски класически модели в емблематични кройки, смели цветове и райе.
"Ние продължаваме да представяме мъжките си колекции чрез интерактивни инсталации и дигитални иновации, които присъстват във всички сфери на нашия бизнес", споделя дизайнерът Томи Хилфигър. "Радвам се, че за втори пореден сезон се връщаме в Pitti, за да представим колекцията Hilfiger Edition за пролет 2018, особено днес, когато сме свидетели на големия възход на мъжката мода в световен мащаб."
Представянето на колекцията във Fortezza Da Basso кореспондира с визията на Tommy Hilfiger за бъдещето на модната индустрия. Гостите имаха възможност да разгледат колекциите на марката чрез дигитални платформи за покупка, както и дигиталния шоурум.
Специално създадения бар - People’s Place, вдъхновен от първия магазин на Tommy Hilfiger, открит през 1969 г. в родния му град Елаймара, Ню Йорк, допълни декора на събитието.
Оригиналният магазин създаде място за срещи, където гостите се събраха, за да обсъдят тенденциите в поп културата. В Pitti People’s Place всеки от тях се наслади на персонализирано преживяване, и влезе в ролята на дизайнер, като украси дънковите якета от колекцията Tommy Jeans, използвайки лазерно наноотпечатване, ръчно рисуване и пачуърк апликации.