С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Наистина ли азиатските мъже използват фон дьо тен?

Мария Георгиева • 16.05.2017

Факт е, че са по-суетни от европейците! Факт е също, че рекламите на новите грим продукти в Тайланд и Сингапур са насочени по-често към силния пол

Реклама на нов фон дьо тен и пудра за мъже от самолет на Тайландска авиокомпания.
Реклама на нов фон дьо тен и пудра за мъже от самолет на Тайландска авиокомпания. © АРХИВ

Ако сте били в някоя от азиатските страни през последната година, няма как да не сте забелязали рекламите на фон дьо тен и пудра, таргетиращи мъже. И със сигурност сте се взирали дълго в лицата на минувачите, за да си направите статистика колко от представителите на силния пол носят грим. Не са малко, особено в Тайланд!

Факт е, че азиатските мъже са по-суетни от европейските. Факт е също, че рекламите на новите грим продукти в Тайланд и Сингапур са насочени по-често към силния пол. От 10 реклами на козметика, които ще видите в списания, на билборд, на летището или в самолета, 6 са за мъже.

Според експерти в бранша, декоративните продукти като фон дьо тен и пудра трудно ще влязат в козметичния несесер на европееца не само защото той не е толкова суетен, а защото азиатците почти нямат окосмяване по лицето, а това им позволява да използват тониращи продукти.

В Азия над 40 на сто от бялата козметика също е предназначена за силния пол. В това отношение Европа също се движи напред – много от козметичните марки имат успешни серии за грижа, разработени специално за силния пол. И тук не става въпрос толкова за суета, колкото за здравословно допълнение към мъжкия козметичен несесер. Особено в хидратиращата грижа.

Един от последните продукти, който излезе наскоро, е новият концентриран гел Clinique for Men Maximum Hydrator Activated Water-Gel Concentrate на CLINIQUE.

Новият концентриран гел Clinique for Men Maximum Hydrator Activated Water-Gel Concentrate на CLINIQUE.
Новият концентриран гел Clinique for Men Maximum Hydrator Activated Water-Gel Concentrate на CLINIQUE. © Clinique

Иновативната му формула увеличава хидро-резервоара на кожата мигновено със 179%, има антиоксидантна защита и охлаждащо действие, а и не оставя следи. Идеален е за след бръснене, тъй като успокоява раздразнената кожа. Може да се ползва и в зоната около очите. Цената му е 100 лв.

 

И понеже вярваме, че любовта на мъжа минава през стомаха, за да възбудите апетита на суетата му, изберете му нов летен парфюм. Вижте нашите 8 идеи за ухания според стила му:

Парфюм според стила му

Назад Напред


В новия брой

Дъщерята на Стивън Болдуин на корицата на ELLE