С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Да върнем енергията на децата по време на ваканцията!

25.12.2017

Да върнем енергията на децата по време на ваканцията!
 © iStock

Ваканцията е идеална, за да обърнете повече внимание на децата си и да върнете енергията им, с която да започнат новата година. Ето три идеи:

Намалете стреса

Претоварен дневен режим, опасения за оценките по някой предмет в училище или разправии между приятели – много са нещата, които могат да доведат до стрес при детето. Опитайте се да поговорите с него, да го успокоите и да му бъдете от помощ за домашните. През почивните дни го изведете на въздух, разхождайте се, тичайте с него.

Разнообразете храненето

Недостигът на желязо може да доведе до липса на тонус. Давайте на детето повече месо, риба и яйца. Неподозирано средство срещу умората е консумацията на топла храна. По-добре сложете на трапезата сезонни продукти и не забравяйте супите – ако дълбоката чиния изглежда на детето ви огромна, сервирайте супата в купичка или в дълбока чаша.


5 ТРИКА ЗА ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ


Погрижете се за добрия сън

Най-добре е децата да си лягат винаги в едни и същи часове. Когато дните станат по-дълги, разумно е леко да забавите отиването в леглото, за да няма „разминаване” с природата. Всяка вечер спазвайте ритуала на банята, миенето на зъби, тихия разговор или разказване на приказка преди заспиване. Не допускайте детето да стои пред телевизора или компютъра до момента на лягане, защото може да се стигне до възбуда, която пречи на добрия сън и на лесното заспиване.

© iStock

ВИТАМИНИ И МИНЕРАЛИ, КОИТО Е ДОБРЕ ДА ДАВАТЕ:

  • Сборните продукти, в които има желязо, витамин D и магнезий, са най-подходящи при намален тонус.
  • Пчелният мед в комбинация с пчелно млечице и прополис е концентрирано средство за повече физическа и психическа енергия.
  • Витамин С помага в периоди на по-голямо натоварване. Спазвайте дозите, подходящи за детската възраст, и ограничете приема в рамките на един месец.

В новия брой

Лейди Гага на корицата на новия брой на сп. ELLE