С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Хранете се така!

01.02.2015

10-те основни категории продукти за здравословен начин на живот

Хранете се така!
 © Shutterstock

Хората, които водят здравословен начин на живот, поддържат списък от хранителни продукти, които са им винаги подръка. Лесно е да го напарвите и вие и да го следвате, за да изградите навик за пълноценно пазаруване на полезни храни. Следвайки това меню, скоро ще установите, че духът ви е младежки, а видът ви го следва.

Ето какво включва списъкът за здравословен начин на хранене:

1. Продукти с ниско съдържание на мазнини – пиле, сирена, морски дарове и риба тон.

2. Нискокалорични храни – домати, краставици, гъби, цитрусови плодове и бяла риба.

3.Въглехидратни нискокалорични храни – овесена каша, боб, пълнозърнест хляб, паста от твърд сорт пшеница.

4. Продукти, които щадят нивата на кръвната захар – леща, гъби, горски плодове, салати и нискомаслени млечни храни.

5. Продукти, които са полезни за кожата – негазирана минерална вода, зехтин, бадеми, авокадо и ленено масло.

6. Продукти, които помагат на организма да не задържа вода – зелен чай, боровинки, сок от нар, целиина, портокалов сок.

7. Нискокалорични продукти за междинно хранене – хрупкави зеленчуци и плодове, млечни продукти без захар, плодови пюрета.

8. Продуктиза „закуски": - царевичен хляб, ядки, сушени плодове, млечни продукти без мазнини.

9. Продукти за енергия – ядки, зехтин, домати и смомкини.

10. Храни за спорт – нискомалсена извара, нискомаслено сирене, бяла риба, боб, яйчен жълтък.


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE