С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Обезболяващо меню за работните дни

08.09.2019

Ето няколко тайни, които ще ви помоднат в моментите, в които ви е свил кръстът от болки или внезапно обръч е стегнал главата ви

Обезболяващо меню за работните дни
 © iStock

Зелените листни зеленчуци действат болкоуспокояващо, твърди д-р Нийл Бърнард, автор на книги за лечебните свойства на храните.

Зеленчуци- аналгетици са също така цвеклото, броколито, карфиолът, краставиците, морковите, тиквите, репичките. Обезболяващи свойства имат и някои плодове: смокини, банани, ябълки, кайсии, праскови, грозде, пъпеш, боровинки, череши.

Калцият и магнезият – двата минерала за справяне с болката! Според Американското издание на акушерите и гинеколозите дискомфортът от ПМС намалява при 50% от жените, които приемат допълнително калций. Пациенти с ишиас или мигрена пък докладват, че болката им утихва, ако хапнат фъстъци. Обяснението: високото съдържание на магнезий в ядките.

Вода – много видове болка се дължат на хроничното обезводняване на тялото. Пиенето на 8-10 чаши вода на ден помага за отделянето на токсините и поддържа мускулатурата хидратирана, което предотвратява прекаленото напрежение върху ставите и нервните окончания.


В новия брой

Алекс Петканова с малкия Габриел на корицата на новия брой на ELLE