Преминете към основното съдържание

Светът се обединява в борбата с рака на гърдата

Стартира Кампанията на Estée Lauder COMPANIES’ 2016 BREAST CANCER AWARENESS (BCA) CAMPAIGN

Ракът на гърдата е едно от четирите най-разпространени заболявания при жените от цял свят, което засяга живота и ежедневието на всички нас. И докато развитието на болестта при всеки отделен случай може да е различно, то желанието ни да се защитим от рака на гърдата е универсално. Тази година, в чест на широко споделения стремеж за един свят без това заболяване, специална Кампания за осведомеността за рака на гърдата, организирана от Estée Lauder Companies, подчерава силата на глобалната солидарност, чрез насърчаване на хората от цял свят да подкрепяти да следват лозунга: “Да се обединим в усилието си да преборим рака на гърдата“. Кампанията за борба с рака на гърдата през 2016 г. има за цел да накара жени, мъже, семейства да почерпят вдъхновение едни от други и да се обединят в подкрепа на действия, свързани с изследвания в тази област, на официалната страница на кампанията BCAcampaign.com, както и в социалните мрежи.

През последните две десетилетия Кампанията за борба с рака на гърдата (BCA) на Estée Lauder Companies, представена от Евелин Лаудер, създател на „розовата панделка“ и учредител на Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), е водещ фактор в инициативата за масова осведоменост за рака на гърдата по целия свят, предизвиквайки движение на глобално ниво, което помага за спасяването на милиони животи и набирането на финансови средства в подкрепа на иновативни изследвания в тази област. В наши дни Кампанията за борба с рака на гърдата (BCA) е активна в повече от 70 страни и е събрала над 65 милиона долара за проучвания, образование и медицинска помощ на глобално ниво – с повече от над 50 милиона долара разполагаеми средства в подкрепа на медицински проучвания от 200 BCRF, които представляват сериозен финансов инструмент в продължение на повече от 22 години. Тези средства помагат и за ускоряване на изследванията в широко-мащабни научни области, установявайки биологията на туморите, класифицирани според наследственост, етническа принадлежност, начин на живот, метастази, лечение и превенция. По света, партньори в Кампанията в борба рака на гърдата (BCA) и собственици на повече от 60 организации за борба с рака на гърдата, се фокусират върху изследвания, образование и медицинска помощ за този проблем. През 2016-та, Кампанията на BCA се е ангажирала да събере 6 милиона долара в подкрепа на мисията за защита от рака на гърдата, с помощта на образователни и медицински изследвания.

Уилям Лаудер, изпълнителен директор на Estée Lauder Companies, пионер и лидер в мисията на Кампанията за борба на рака на гърдата BCA в световен мащаб, последовател и носител на наследството на неговата майка Евелин Лаудер, прокламира следното: „Нашият дългогодишен ангажимент да победим рака на гърдата е мощен източник на гордост и удовлетворение в Estée Lauder Companies, с участието на всички континенти, култури и езици. Всяка година нашите служители, потребители и партньори от цял свят се събират, за да повишат осведомеността си по темата, да активизират набирането на средства и да се вдъхновят за масови действия в борбата с тази болест “.

Независимо дали имаме поставена диагноза, дали се грижим за някого, персонално засегнат от болестта, или просто искаме свят без това заболяване, по силите на всеки от нас е да промени нещата. Тази година Кампанията за борба с рака на гърдата (BCA) поставя в светлината на прожекторите истинското въздействие и сила на сплотеността, посредством свързване на различни влияния, които обединяват отделни среди, перфектни за изграждане на активно глобално общество. Блогъри, хора от медийните среди, творци, майстори-готвачи, фитнес-гурута и медицински експерти, заедно с нови поддръжници, ще споделят разнообразни съвети и ресурси, целящи да окуражат активността по начин, който вдъхновява и подпомага другите, като насърчава поддържането на здравето, превенцията и по-добрия начин на живот.

За да стимулира уникалните активности, които резонират с хората, свързани по различен начин с болестта, официалната уеб страница на BCAcampaign.com на кампанията (BCA) се развива и разпространява, предлагайки статии с убедително и актуално съдържание, от различни утвърдени личности, подкрепящи борбата с рака на гърдата. Освен това, в страницата могат да бъдат намерени образователни, въздействащи социални примери и цифрова статистика, представяне на конкретни случаи и начини за предприемане на действия, които постигат значителна промяна, както в живота на засегнатите от болестта, така и на хората около тях.

Фабрицио Фреда, президент и главен изпълнителен директор на Estée Lauder Companies, споделя: „В Estée Lauder Companies ние непрекъснато търсим възможности, които ще ни осигурят съдържателно въздействие в общностите, където живеем, работим и присъстваме. Аз съм толкова горд от нашата компания, която обединява усилията на много хора по целия свят! Ние продължаваме да повишаваме нивото на образованост в областта на рака на гърдата, както и медицинските проучвания, направени по време на Кампанията BCA.“

Елизабет Хърли, глобален посланик за Кампанията на BCA, разказва: „По време на пътуванията ми като глобален посланик на Кампанията BCA срещнах хиляди хора, засегнати от болестта „рак на гърдата“, както и многобройни експерти, доброволно поели ролята на съветници и изследователи в тази област. Истински вярвам, че силата е в бройката хора, в обединението. Ние заедно можем да предприемем действия срещу тази коварна болест, която засяга толкова много от нас“.

Ето изключително търсените и емблематични марки от портфолиото на Estee Lauder Companies, които допринасят най-много за успешното осъществяване на BCA кампанията за 2016 г., чрез продажбата на продукти с розови панделки, или дарителска дейност за BCRF: Aveda, Bobbi Brown, Bumble и bumble, Clinique, Darphin, Donna Karan New York, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series, Origins, Prescriptives, Smashbox, Tom Ford Beauty и Tory Burch. Тези марки действат заедно в подкрепа на мисията на Кампанията на BCA за защита от рака на гърдата, чрез образование и медицински изследвания.

Началото на кампанията на глобално ниво се предвижда за 1 октомври 2016 г. Основните елементи в протичането й са:

- Да носи осведоменост за важността от поддържане на добро здраве и от превенция на рака на гърдата чрез дистрибутирането в световен мащаб на образователни брошури и милиони розови панделки - отличителна емблема на щандовете на Estée Lauder Companies в цял свят. Ще бъдат използвани като инструменти и официалната страница на кампанията BCAcampaign.com, както и социалните мрежи на @BCAcampaign.

- Да обединява многобройни ключови партньори и влиятелни личности от целия свят и да демонстрира силата, която се генерира при общи усилия, както и да окуражи другите за предприемане на действия, които водят до желаните резултати.

- Да насърчава служителите на Estee Lauder Companies на глобално ниво да вземат участие в инициативи за набиране на средства, търгове и други събития, като подпомагат BCRF и местните благотворителни организации, aнгажирани с действия за превенция рака на гърдата.

- Да организира множество различни работни срещи, семинари и обучения за повишаване на информираността за рака на гърдата и мерките за ранна превенция.

- Да осигурява и ангажира хора по целия свят, които да поддържат официалната страница BCAcampaign.com със смислено и въздействащо съдържание, в насърчаване на действия в борбата с рака на гърдата през цялата година, като се предлага възможност да се продължат разговорите и дискусиите в социалните медии.

- Да организира осветяване на сгради, паметници и забележителни места по целия свят в нежна розова светлина, което да привлече внимание към повишаване на информираността за начините на запазване на доброто здраве и превенция на рака на гърдата.

- Да ангажира ежемесечно говорители на Кампанията за превенция рака на гърдата (BCA), за ключови събития по целия свят, като поставя акцент върху провокиране и предприемане на масови действия.

- Да предлага навсякъде по света продукти с розова лента с помощта на повечето Estée Lauder Companies, като повишава осведомеността и финансовата подкрепа за каузата.

За да вземете участие през 2016 г. в BCA кампанията на Estee Lauder Companies, посетете страницата BCAcampaign.com, или проследете в социалните мрежи @BCAcampaign и #BCAstrength. Заедно, обединените действия могат да ни приближат до свят без рак на гърдата.

Информация за кампанията на Estée Lauder Companies за повишаване на информираността в областта на рака на гърдата

Кампанията за повишаване на знанията за рака на гърдата на Estee Lauder Companies се ангажира да победи болестта чрез подкрепата на образователни програми и медицински изследвания. Открита през 1992 год. от Евелин Лаудер с представянето на легендарната розова панделка, BCA кампанията на Estée Lauder Companies е най-голямата корпоративнa филантропска инициатива, действаща в над 70 държави. Кампанията за превенция рака на гърдата (BCA), набира над 65 милиона долара, за да подкрепи глобалните проучвания, образованието и медицинската помощ в тази област, както и повече от 50 милиона долара за финансиране на 200 Breast Cancer Research Foundation® (BCRF). Тези проучвания са световно известни и заемат своето място важно вече над 22 години. За повече информация за Кампанията на BCA , посетете BCAcampaign.com или ни последвайте на Facebook, Twitter, Instagram and YouTube чрез @BCAcampaign.

Информация за Estée Lauder Companies

Estée Lauder Companies поддържа едни от водещите производствени предприятия и пазари на селективни продукти грижа за кожата, грим, аромати и продукти за коса. Разнообразното портфолио от продукти на компанията се предлага в над 150 страни под следните имена и марки: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series, Origins, Tommy Hilfiger, M·A·C, Kiton, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan New York, DKNY, Aveda, Jo Malone London, Bumble and bumble, Michael Kors, Darphin, Tom Ford, Smashbox, Ermenegildo Zegna, AERIN, Marni, Tory Burch, RODIN olio lusso, Le Labo, Editions de Parfums Frédéric Malle, GLAMGLOW и By Kilian.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser