С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Време е да закачим розовата панделка

Велина Василева • 01.10.2018

Тя е символ на борбата срещу рака на гърдата в кампанията, която козметичната марка Estee Lauder провежда всяка година през октомври

Време е да закачим розовата панделка

Всяка година датата 1 октомври не е просто първият ден от месеца. Всяка година на 1 октомври, заедно с началото на месеца за борба с рака на гърдата, Estee Lauder стартира и своята традицонна образователна кампания срещу коварната болест. Неин символ от вече 26 години е розовата панделка, която ви призоваваме и тази година да сложите близо до гърдите си, за да напомни на вас, а и на жените около вас за опаснотите, които крие рака на гърдата, за това колко важни са профилактичните прегледи и ранното диагностициране на заболяването. Лице на кампания е Елизабет Хърли, която активно се включва във всички "розови" иницативи.


ДА СЕ ПОГРИЖИМ ЗА ГЪРДИТЕ СИ!


Всяка година, като част от кампанията си, Estee Lauder осветява в розово емблематични сгради в десетки световни столици. Отделно се огранизират и много събития, на които на висок глас се говори за болестта, а марката пуска в продажба и серия продукти в розово, средставата от които отиват за борба с рака на гърдата. 
Тази година посланието на кампанията е "Ракът засяга всички ни", а ние ви предизвикваме да я подкрепите с розова панделка и с #TimeToEndBreastCancer. В галерията по-долу можете да разгледате снимки от предишните издания на благородната иницатива на Estee Lauder.

Кампания на Estee Lauder срещу рака на гърдата

Назад Напред


В новия брой

Мария Илиева на корицата на новия брой на ELLE