Преминете към основното съдържание

10 упражнения за отслабване

ДВОЙНИ КЛЕК-НАПЪДИ
От традиционен клек разтворете краката си в напъд, сменяйте краката един след друг. Вариант на това упражнение е подскоци от клек. Това упражнение увеличава сърдечната честота и изгаря мазнините в областта на корема, бедрата и дупето. Изпълнявайте го в продължение на 45 секунди, като редувате краката.

8 от 11

ДВОЙНИ КЛЕК-НАПЪДИ От традиционен клек разтворете краката си в напъд, сменяйте краката един след друг. Вариант на това упражнение е подскоци от клек. Това упражнение увеличава сърдечната честота и изгаря мазнините в областта на корема, бедрата и дупето. Изпълнявайте го в продължение на 45 секунди, като редувате краката.



Свързани статии
Какво е волуметрична диета?

Ядем много и отслабваме

Интимната епилация води до напълняване?!

Според учените нарушеното равновесие пренастройва обмяната на веществата не само в интимната област, но и в цялото тяло

С кои спортове жените най-бързо свалят килограми?

Питаме един от любимите ни спортисти – Мартин Гаджев

Дието... рексия

Модерните мании за отслабване зачестяват и специалисти говорят за бум на „неспецифичните разстройства на хранителните навици“. Ако и вие признавате само здравословни храни, спазвате поредната диета или обратното – прекалявате с яденето, може би имате същия проблем

5 вида тренировки за секси тяло

Тези упражнения гарантират, че ще се движите елегантно и със самочувствие

10-те най-добри упражнения за отслабване

Ако ви е тежко, помнете, че всяко повторение ви приближава все по-близо до целта.

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser