Преминете към основното съдържание

12 идеи да елиминираме стреса

Следобедна дрямка. Изследване сочи, че рискът от коронарна болест на сърцето се намалява с 37% при хора, които правят пауза за дрямка всеки ден, и с 12% при тези, които я правят отвреме навреме. При недостиг на сън 30-минутен сън през деня е препоръчителен за намаляване нивата на стрес.

5 от 13

Следобедна дрямка. Изследване сочи, че рискът от коронарна болест на сърцето се намалява с 37% при хора, които правят пауза за дрямка всеки ден, и с 12% при тези, които я правят отвреме навреме. При недостиг на сън 30-минутен сън през деня е препоръчителен за намаляване нивата на стрес.

© iStock



Свързани статии
Коя температура е знак за болест и коя – за стрес?

Как правилно да разчитаме термометъра?

Защо ни харесва да се тревожим?

Причината, поради която не можем (или не искаме) да спрем да се тревожим

Създайте си ритуали, за да се чувствате добре

Ритуалите за разтоварване не са лукс, а необходимост

Депресия след отпуската? Не и този път

Как да преборим следотпускарския синдром?

3 мита за паник атаките и каква е реалността зад тях

Всичко е наред, не се задава апокалипсис, нито умирате, просто имате паник атака

Паника, тревожност, бърнаут – причини и преодоляване

На 18-ти април, в Къщата на София, Анастасия Манлихер ще говори за справянето със стреса и негативните емоционални състояния

Съботно мързелуване: 5 идеи как да му добавим стойност

Ако като нас сте решили днес да мързелувате активно, т.е. програмата ви за деня не включва излизане навън или чистене до изнемога вкъщи, ви предлагаме няколко идеи, за да добавите стойност на съботното си мързелуване.

12 идеи да се сбогуваме със стреса за дълго

Вземаме ги назаем от анти-стрес наръчника My Serenity във Вал Торенс

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser