Преминете към основното съдържание

7-минутна тренировка за цялото тяло: част 1

3 движения, които ще тонизират краката ви
© Youtube

Освен ако не сте някоя знаменитост, на която й се налага да показва краката си целогодишно, по това време на годината как изглеждат те е последната ви грижа. Но това не означава, че трябва да ги изключите от тренировката си. Особено, ако имате намерение да се обличате в панталони като на Кендал Дженър.

Създателят на спортната програма Bikini Body Guide и един от най-известните треньори Кейла Итсинес споделя с нас три движения, с които ще оформите перфектни мускули на краката. Трябват ви 7 минути на ден.

Тренировката й за цялото тяло е съставена от 4 кръга – кардио, рамене, коремни мускули и крака. Представяме ви кръга от тренировките за крака. Условието е да изпълнявате упражненията толкова пъти, колкото успеете, преди да отчете таймерът края на времето ви.

Очаквайте и останалите три кръга от тренировките за цялото тяло. 

Автор Люба Вангелова

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser