Преминете към основното съдържание

3 модни новини от уикенда

Да си сверим часовниците в понеделник
© gucci

GUCCI СТАРТИРА НОВИ ИНИЦИАТИВИ В ОБЛАССТА НА КУЛТУРНОТО МНОГООБРАЗИЕ

Модна къща Gucci представи четири дългосрочни инициативи в отговор на критиката към марката. Проектите са насочени към подкрепа на културното многообразие и повишаването на осведомеността не само в рамките на компанията, но и в света.

Марката въвежда глобални и регионални позиции, създава програми за стипендии за мултикултурно проектиране в 12 страни по света и стартира програми за обмен и повишаване на осведомеността. Освен това от май до юни служителите на Gucci ще провеждат семинари за борба с културните предразсъдъци.

Gucci Woster в Ню Йорк

Галерия

Gucci Woster в Ню Йорк

Снимки: Gucci

 © Comme des Garçons

РЕЙ КАВАКУБО ПОЕМА В НОВА ПОСОКА

След шоуто на Comme des Garçons пролет-лято 2019, Рей Кавакубо публикува изявление, в което говори за дизайна на колекцията си. Оказа се, че в работата на Рей започва нов етап. За колекцията пролет-лято 2019 г. тя споделя, "От сега нататък Comme des Garçons няма очевиден дизайн, той преминава към съдържание, към изпълването на дълбочината на идеите. Този път колекцията няма да крещи, тя е фокусирана навътре и е лишена от повърхностен дизайн."

Въпреки, че Рей обикновено е лаконична, когато става дума за коментиране на творбите ѝ, този път тя сподели за съвременната мода така, „Нямам нито времето, нито желанието да мисля за това, което се случва на някое друго място. Винаги разчитам на собствените си принципи. Въпреки това ми се струва, че модната индустрия трябва да инвестира повече старание в производството си. Необходимо е дрехите да се ценят като краен резултат от модата, а игрите с разни празни обвивки ми изглеждат безсмислени."

© liuwenlw

КОИ БЯХА НАЙ-ВЛИЯТЕЛНИТЕ ПРОФИЛИ В ИНСТАГРАМ ПО ВРЕМЕ НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК

Компанията Launchmetrics обобщи резултатите от Нюйоркската седмица на модата и установи, че най-популярната марка в социалните мрежи е Michael Kors. Експертите оценяват влиянието му на 7,1 милиона долара.

Профилът на актрисата Приянка Чопра беше най-гледан сред известните личности, а Карина Нигай, която има 1,3 милиона последователи в Instagram, се превърна в топ инфлуенсър на NYFW.

Най-ефективният рекламен пост e на китайския супермодел Лиу Уен, която получи солиден брой отзиви за публикацията ѝ, спонсорирана от Longchamp.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser