Преминете към основното съдържание

5 правила за страхотна сутрешна тренировка

20 минути са ви достатътчни за ефектни упражнения за по-стегнато тяло
© iStock

Следвайте тези 5 съвета за една пълноценна тренировка:

Тренирайте у дома

Тренировката в зала е процес, който отнема време, докато тази у дома ви спестява това време. Така вие спестявате зибирането на стилен екип, подходящи маратонки, пътувате до мястото и обратно, а можете сутрин да скочите от леглото и докато си правите кафе да тренирате.

Не се разсейвайте

По-голямата си част от тренировката изкарвате на телефона или в разговор с другите трениращи. Съвет: включете таймера и го следвайте. Това ще ви спаси от безцелното говорене.

Направете си тренировъчен план

Направете си предварителен план и ред, в който ще изпълнявате упражнения – така няма да губите време в чудене какво да е следващото ви. 

Намалете времето за почивка между сериите

Тренировките за горната част на тялото изискват не повече от 60 секундна почивка. Докато сериите упражнения за долната част може да разделяте с 90-секундни почивки.

Опитайте кръгови тренировки

Това е форма на упражнения, която комбинира аеробни и силови тренировки, без почивка между сериите. 10-минутна кръгова тренировка се равнява на 30-минутна обикновена.

 

 

 

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser