Преминете към основното съдържание

5 сутрешни навици за зареден с енергия ден

С помощта на тези стъпки ще имате по-здравословен живот
© iStock

Често заради рутината, забравяме да се разтягаме и да се усмихваме сутрин, а това, оказа се, е един от най-важните фактори за тонуса на тялото.

ELLE разбра кои сутрешни навици допринасят за ефективната загуба на теглото и жизнеността на организма.

1. ПОВЕЧЕ СВЕТЛИНА

Внасяйки светлината в стаята, вие също така давате положителната енергия, която има благотворен ефект върху тялото. Учените от Американския северозападен университет са определили, че 20-30 минути сутрешна светлина, само по себе си може да коригира метаболизма и много други процеси в организма. 

2. ДВИЖЕТЕ СЕ

Дори най-краткото упражнение направено всяка сутрин преди закуска ще допринесе към процеса на намаляване на теглото и добрият тонус. Проучванията показват, че тези, които ядат обилна закуска след малка треноровка сутрин, изгарят повече мазнини от тези, които ядат лека закуска и едва след това се раздвижват.

3. ПОВЕЧЕ ПРОТЕИНИ

Все повече учени стигат до извода, че ключът към успешната загуба на тегло е в количеството протеини консумирани сутрин. 

4. МИНУТА ЗА МЕДИТАЦИЯ

Няколко минути спокойна концентрация на духа може да зададе правилното настроение за целия ден напред и да повиши самочувствието. 

5. РАЗМЕРЪТ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ

Ако сте свикнали да пиете чаша портокалов или ябълков сок сутрин, най-добре е да използвате висока и тясна чаша за тази цел, отколкото стандартна широка. Видимата измама може да намали количеството на течността, а с нея и количеството захар. По принцип, е най-добре да пиете чиста вода.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser