Преминете към основното съдържание

5 съвета за ефективна тренировка

Вижте как максимално да се доближите до търсените резултати

© iStock

Загрявка

Тя е най-важна и трябва да е минимум 5-19 минути.

При клякания и напъди

Не са много хората, които знаят, че тези базови упражнения за мускулите на краката могад да бъдат по ефективни, ако ако се запази натиск на големия пръст върху пода.

Планк

Едно страхотно упражнение, но само ако го изпълнявате правилно и повече от една минута, след което преминете към по-сложни варианти. Такива може да бъдат планк с повдигане на крака или на ръка (например лява ръка и десен крак) или бягане на място от положение планк.

Сила

Правете и най-простите упражнения с пълна сила – така че да тръгне потта ви.

Коремни мускули

Активирайте максимално коремните мускули.Това намалява излишното натоварване на гърба и позволява да избегнете травмите, както и да увеличите ефективността на тренировката.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser