Преминете към основното съдържание

5 упражнения за корем, които можете да правите на стола в офиса

Без повече извинения!

© iStock

1. Седнете с изправен гръб и вдигнете левия крак от пода. Задръжте за 10 секунди и сменете с десния. Уверете се, че движите краката с долната част на коремните мускули, и не спирайте да дишате. Направете 10 повторения.

2. Седнете на края на стола, наклонете се назад към облегалката, като в същото време изпънете краката напред. Едновременно повдигнете гърба и свийте краката към гърдите. Повторете упражнението 15 пъти.

3. Седнете на ръба на стола и сложете ръце зад тила. За баланс леко докоснете пода с пръстите на краката. Изпънете гърба назад, след което се наведете напред. Движението наподобява коремна преса, но в седнало положение. Следете гърбът да е изправен през цялото време, напрежението трябва да е само в долната част на корема. Повторете 15 пъти.

4. Седнете на края на стола и сложете ръцете зад врата. Леко се наклонете назад към облегалката на стола, след което изпънете единия и свийте другия крак. Започнете да извивате тялото, като целта е с левия лакът да докоснете дясното коляно и обратно. Направете 20 повторения.

5. Сложете и двете ръце на края на стола или на бюрото и застанете в позиция за висок планк. Краката ви трябва да са разтворени на ширината на раменете. Задръжте тази позиция за 60 секунди.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser