Преминете към основното съдържание

5 упражнения за перфектен гръб

Няколко седмици тренировки и можете да носите рокля с дълбоко изрязан гръб

Ежедневната работа в седнало положение не остава без последствия. Резултатът може да бъде свити, отпусната кожа и паласки. Този комплекс от упражнения ще ви помогне да се отървете от всички тези "прелести".

Плуване

Изходна позиция: Легнете на пода по корем с изпънати ръце над главата.

Движение: При вдишване отделете ръцете и краката от пода и ги движете сякаш плувате в стил кроул.

Съвет: опитайте се да не напрягате врата си.

ЛОДКА

Изходна позиция: продължете да лежите по корем.

Движение: хванете пищяла с ръце отвън и се люлейте напред-назад, опитвайки се да постигнете максимална амплитуда.

Съвет: след упражнението се протегнете в обратна посока, извивайки гърба си нагоре.

КОТКА

Изходна позиция: застанете на колене и ръце.

Движение: нежно извийте гърба си първо нагоре, а след това надолу.

Съвет: правете упражнението бавно, усещайки движението на всеки прешлен.

ПОВОРОТИ

Изходна позиция: седнете на пода с изпънати крака и изправен гръб.

Движение: завъртете торса наляво и надясно, протягайки ръце колкото се може по-далеч в различните посоки.

Съвет: усукването на гръбначния стълб трябва да се извърши на издишването.

ПОСРЕЩНЕТЕ СЛЪНЦЕТО СЛЪНЦЕТО НА ТОПКА ФИТБОЛ

Изходно положение: легнете върху фитбол по корем, опирайки краката си на пода. Ръцете са сключени зад главата.

Движение: откъснете гърдите от топката, така че тялото да образува права линия от петите до върха на главата.

Съвет: Правете упражнението до стена и опирайте краката си в нея, за да не излетите случайно от топката.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser