Преминете към основното съдържание

5 вида тренировки за секси фигура

Тези упражнения ще ви направят още по-привлекателни
© iStock

Словосъчетанието „секси фигура“ извиква в представите ни определен образ – стегнати бедра, повдигнати гърди, стройни крака и апетитно дупе. Но да „скулптурирате“ такова тяло изисква немалко усилия, ако природата не ви е дарила с такова. За тези, които нямат късмет, съществуват някои особено ефективни тренировки, с които ще постигнете мечтаното тяло. Всички те комбинират упражнения с висока ефективност.

Body Ballet

Звучи сложно, но всъщност не е истински балет. Тренировка с елементи на плие ще ви научи да чуствате тялото си леко, издръжливо, ще направи разтягането ви по-ефективно, ще „изправи“ раменете ви. Като награда стойката ви ще бъде по-стройна, а тялото ви – по-секси.

Плюс: за кратки срокове ще „издължите“ тялото си и ще го направите по-елегантно.

Планк

Да, това не е фитнес програма, а само едно упражнение, което на пръв поглед изглежда до болка лесно. Именно, до болка! За да изпълнявате планка правилно, без сгъвка в тялото, без сгъвка в коленете, с изправен гръб, се изисква напрежение във всички мускулни групи. Това осигурява баланс на торса и на краката едновременно. Като начало може да изпълнявате планк в продължение на една минута, след което може да удължите времето до 5 минути. Именно тогава упражнението ще бъде истински продуктивно.

Плюс: нямате оправдание да не правите планк – за него не са ви нужни никакви допълнителни приспособления, само килим или подложка.

Пилатес

Системата от упражнения, разработена от Йозеф Пилатес още през 1925 г. За възстановяване след травми, е доказала своя терапевтичен ефект не само по време на лечение, но и за поддържането на мускулатурата. Ще ви трябват еластични ленти и топки за разтягане и работа с мускулите, за стройност и гъвкавост на тялото.

Плюс: основните цели на Пилатес са постигане на контрол и разтягане на мускулите, възстановяване гъвкавостта на тялото и подобряване на стойката. Последните две са в основата на секси излъчването – неговия крайъгълен камък.

Pole Dance

Това не са мръсни танци, което всъщност зависи от желанието ви, но не и между стените на фитнеса. По същество pole dance е сложна система от упражнения, развиващи едновременно координация, ловкост, пластика и сила. Този танц е невъзможен без тренирани мускули на ръцете, способни да удържат тежестта на тялото ви, и тренирани крака, които надеждно да ви прикрепят към металния лост.

Плюс: тренировките действат и като психотерапия, която влияе положително на самочувствието ви и ви кара да осъзнаете женската си същност.

Зумба

Ако постоянството не е от силните ви страни, то класовете по танци са това, от което имате нужда. Но не баналните и класическите, а съвременните със спортен елемент. Хит през последните години, който няма равен по динамика и енергичност, е зумбата. Спортният танц произхожда от Латинска Америка, на което дължи енергичните си ритми и положителната нестихваща енергия. Тренировката е замислена като безкрайно парти, което с помощта на танцовите движения постига ефекта на фитнеса.

Плюс: освен сила и кардио, тренировките по зумба разиват и специфични мускулни групи на тялото. Фигурата става по-стегната, пластична и сексапилна, поради осъзнато секси движенията, които се налага да изпълнявате по време на тренировка.

Автор Люба Вангелова

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser