Преминете към основното съдържание

6 здравословни неща, които може да направите до 10 сутринта

Всички може да ги превърнете в навик

© iStock

Специалистите по здравословно хранене и диетолозите знаят как да си поръчат дори китайска храна за вкъщи така, че да е по-най-добрият за здравето им начин. И това не е изненада, разбира се. Подбрахме някои от най-добрите съвети и трикове от специалисти, които ще ви помогнат да елиминирате някои от вредните си навици сутрин и да извлечете максимума от това време на деня.

#1. Подгответе сутрините си, за да са максимално лесни.

Събуждането не трябва да бъде най-трудната и мъчителна част от деня ви – открийте начин да се събуждате лесно и да ставате бързо. Най-доброто, което може да направите, е, да планирате! Ставайте в 6:30, за да имате време да направите здравословна закуска. Звучи налудничаво, но удовлетворението, което ще получите, ще промени целия ви ден. Освен това ще имате възможност да си осигурите необходимите за деня протеини, въглехидрати, витамини и други вещества.

#2. Закусете, тренирайте и отново закусете.

Хората може да го намират смешно, но две закуски е съвсем нормално нещо, особено за трениращите хора. 30 до 60 минути преди тренировка ви трябва енергия. Първата закуска може да е съвсем обикновена – чаша кафе и бисквита с овесени ядки. Втората закуска може да е по-питателна и да комбинира протеини, въглехидрати и здравословни мазнини. Тя ще помогне да се възстановят мускулите ви и да се заредите за целия ден.

#3. Вземете си кофеина.

Повечето доказани специалисти и диетолози уверяват, че чаша кафе в началото на деня е отличен начин за неговия старт. Няма нужда от много кофеин – изберете си безкофеиново кафе и добавете към него кокосово мляко. Добавете към тази закуска малко кисело мляко с ядки.

#4. Планирайте вечерята.

Често се случва в главата ви да се раждат идеи за вечеря още докато правите закуската. Запишете ги веднага или подгответе някои от продуктите още докато сте пред хладилника и закусвате.

#5. Опаковайте храна за деня.

Ако ви остане закуска, опаковайте я за деня – винаги може да ви послужи за следобедно вкусно похапване. Или пъхнете в последния момент в чантата една ябълка и малко ядки.

#6. Правете това, което ви кара да се чувствате добре.

Насладете се на сутринта си – това е вашето време, преди да се отправите към офиса. Събудете се час и половина по-рано дори само за да гушкате котката.


messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser