Преминете към основното съдържание

7 начина да изглеждате отпочинали и свежи

Дишане, упражнения с езика и пеене са сред тях

© ImaxTree

Хроничното недоспиване и постоянният стрес днес променят визията ни понякога до неузнаваемост. Само един уикенд в провинцията или в планината веднага се отразява на външния ни вид и изглеждаме отпочинали. Има обаче няколко прости начина и без да сме били на планина, да изглеждаме така.

1. След залез не поглеждайте към телефона или таблета

„Ние пренебрегваме влиянието на гаджетите върху самочувствието ни – споделя спортният лекар Франсуа Дюфре, основател на центъра за изучаване на биоримтите Europian Sleep Center – Техните светещи екрани блокират производството на мелатонин, а мозъкът ни не е в състояние да се отпусне.“ Честото изпозлване на таблет и смартфон води до нарушаване на естествения биориъм.

2. Използвайте нощни маски

Някои от маските за лице с гел текстури са подходящи да останат върху кожата на лицето ви цяла нощ. Нанесете я преди лягане и я измийте на сутринта.Събуждайки се, ще видите една нова свежа кожа на лицето. Тайната е, че те действат на повърхността на кожата, като я овлажняват, ускоряват обновяването на клетките ни намаляват възпаленията.

3. Упражнения с езика

Изплезете езика си колкото може напред и надолу. Това стимулира елиминирането на токсините и премахва признаците на умора. Произнасяйте звуците „о“ и „кс“. Направете го силно и звучно – пет пъти.

4. Пейте

Пеенето е полезно не по-малко от дълбокото дишане, спорта на открито и йогистките мантри „ОМ“. Пеенето успокоява ума и създава полезни вибрации, които помагат за междуклетъчната комуникация. Това намалява възпалителните процеси в кожата, а тя се възстановява бързо и качествено.

5. Правете упражнения за очите

Това премахва напрежението в тях и избистря погледа. Затворете очи, сложете върху клепачите показалеца, средния и безименния пръст. Направете няколко кръгови движения и започнете да правите кръгови движения по посока на часовниковата стрелка, след което в другата посока. След това сложете три пръста отстрани на слепоочието и направете отново кръгови движения. Това ще намали стреса.

© ImaxTree

6. Практикувайте успокояващо дишане

Отпуснете се и се концентрирайте върху дишането си. Вдишвайте през носа, следвайки своя ритъм, и постепенно издишайте дълго. След това започнете да дишате в естествения си ритъм. Това постепенно удължаване на издишането и на задържането на въздуха активизира парасимпатиковата нервна система, която отговаря за отпускането и възстановяването на организма. Така се понижава стреса, мускулите се отпускат и получават повече кислород, а притокът на кръв се нормализира. Правете това упражнени в продължение на 3 минути всеки път, когато забележите, че сте напрегнати.

7. Направете си свеж грим

Колкото по-естествен е гримът, толкова по-младо изглежда лицето. Бежовите сенки „отварят“ погледа, а спиралата нанасяйте само на върха на миглите. Скрийте зачервяванията и тъмните кръгове с коректор със светлоотразяващи частици. Розов руж на скулите и блясък за устните.


messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser