Преминете към основното съдържание

8 минути Fit Jumping вместо 3 км джогинг

Ще се разделите с усещането за умора и с... торбичките под очите!
20 минути на батута забавят процесите на стареене.
20 минути на батута забавят процесите на стареене. © iStock

Познат и като скачане на батут, Fit Jumping-ът може да е не само атракция за деца, но и сериозна тренировка. Само 8 минути от нея се равняват на 3 км джогинг, но без усещането за умора. Напротив – подскоците ще ви заредят с енергия и настроение.

А и ще се сбогувате с торбичките под очите, твърдят инструкторите. Доказано е и че всекидневните занимания на батут за по 20 минути забавят процесите на стареене.

Характерно за тренировките

Средната продължителност на организираните тренировки е 60-70 минути. Очаквайте през тях активно аеробно натоварване, с което успешно ще преборите наднорменото тегло, без да излагате ставите си на риск.

© iStock, Можете да тренирате различни части на тялото.

Правилното движение на лимфата ви е гарантирано, което значи по-малко целулит. Можете да посетите и някой от батут парковете в столичните молове, където посещенията се таксуват на време от по половин или един час.

Основно натоварване

Бедра и задни части. Тренировките подобряват устойчивостта на коремните мускули и на гърба, а също и координацията. Има и специални упражнения, които спомагат стягането на корема.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser