“My Way” на Frank Sinatra, култовият музикален фон, се превърна в синоним на Original.
Песента е ремиксирана и интерпретирана с помощта на нови герои, изграждащи мост между музика, стил и спорт. Новият екип от създатели включва глобалния посланик на adidas Originals, Kendall Jenner, Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug и James Harden, всички от които предефинират идеята за оригиналността; всеки със своята отчетлива индивидуалност, творчески дух и желание да предизвикат статуквото.
Вечният символ на красотата, емблематичната картина „Раждането на Венера“ на Ботичели, този път вдъхновява Kendall Jenner.
Обута в култовия модел Superstar, тя заема живописната поза, докато е затворена в научно-фантастична капсула, предефинирайки прераждането и отправяйки провокативни въпроси към новото поколение.
Рапърите Playboi Carti, 21 Savage и Young Thug, всеки един носейки дръзките обувки Crazy, са ситуирани в позната обстановка, правеща препратка към първата част на филма, за да бъдат представени като непримирими и предизвикателни, точно каквато е музиката, която създават.
Фарел Уилямс с колекция adidas Tennis
Последен поглед към първата част на филма е адаптацията на хипнотизиращата сцена „Mirrors“, представяща танца на Dev Hynes, която придобива нов смисъл, интерпретирана чрез спорта. NBA звездата James Harden демонстрира майсторството си с хореографски дрибъл, докато е обут в маратонките EQT Support 93/17. Всяка сцена е позната по свой собствен начин, но е и съвсем нова.
“Когато представихме Originals Is Never Finished за първи път, ние предизвикахме себе си да предефинираме значението на оригинала“, каза Alegra O’Hare Вицепрезидент Глобални комуникации adidas Originals & Core. „С третата част, ние обличаме думите си в действия и преоткриваме нашата собствена работа. За нас, като марка, да вдъхновим общността на създателите беше предизвикателство, което успешно преодоляхме с филма Originals Is Never Finished.”
Originals Is Never Finished е послание, че оригиналността е постоянна еволюция.
С представянето на третата част, замислено и създадено под ръководството на Johannes Leonardo, глобалната творческа агенция на adidas, марката предлага нова дефиниция на оригинала. Не става въпрос само за това откъде идват идеите, а къде отиват.
„Пресъздаване на собствената креативна идея на даден човек в свят, който страда от постоянен дефицит на нови и смели послания“, добавя Ferdinando Verderi, партньор и съосновател на Johannes Leonardo, глобалната творческа агенция на adidas Originals. “С този филм Originals има за цел да вдъхнови в новото поколение създатели свободата не просто да гледат на историята като на картина, но да прозрат своите собствени идеи за миналото като отправна точка за бъдещите такива.“