Преминете към основното съдържание

Alexander Wang нае супермодели, но не и лицата им

В новата си рекламна кампания за сезон пролет-лято 2018 е използван тотално различен и иновативен подход, което е и част от ДНК-то на модния бранд
© www.alexanderwang.com

Рекламните кампании са особено интересна част от дейността на модните къщи и представянето на новите предложения, тъй като обикновено са особено креативни.

Освен интересни сюжетни линии и сценарии, на кадрите присъстват супермодели, които обичаме да виждаме в различни роли.

Иновацията и различното винаги са били част от ДНК-то на Alexander Wang и трудно можем да забравим един от най-комплексните съвременни примери – кампанията за деним.

Сега от модната къща представят още по-различен подход към кампанията си за пролет 2018.

За нея са поканени все големи имена сред които Кая Гербер, Зои Кравиц, Бехати Принсло и други, но... без лицата им.

Концепцията за сезона изоставя традиционното позиране с новите предложения и го заменя с представяне на модели, избрани от самите красавици.

Всяка една от музите си избира изделие от колекцията за пролетта, носи го и след това споделя цитат за това къде точно са я носили.

„Пих шоколадов шейк“, гласи един от цитатите на Бехати Принсло.

Зои Кравиц, от своя страна, избира деконструирана рокля – тениска, която планира да носи край огъня в прегръдките на любимия мъж.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser