Преминете към основното съдържание

"Аз обичам у дома" - покажете го и помогнете

Ето как може да направите така, че повече от 650 души да пият чиста вода

Тази година уредите с марка Russell Hobbs ще отпразнуват своята 60-годишнина със специална благотворителна инициатива в помощ на WaterAid. Всеки почитател на марката е поканен да участва в инициативата, като единственото, което трябва да направи, е да влезе в сайта www.bg.russellhobbs.com/ilovehome и да участва в кампанията „Аз обичам у дома”, като качи снимка и каже какво обича най-много. Кампанията се провежда в цяла Европа, като за всяка качена снимка Russell Hobbs ще дари 1 евро на WaterAid. Целта на кампанията е да се съберат 10 000 евро до 31.08.2015 г., които може да помогнат на повече от 650 души да получат достъп до чиста и безопасна вода.

Организацията WaterAid е създадена на 21 юли 1981 г. и за последните 30 г. се превръща в една от най-уважаваните организации, занимаващи се изключително и само с вода, здравеопазване и хигиена.

Чистата и безопасна вода е жизненоважна като първа стъпка за излизане от бедността. Тази основа ще подобри не само здравето, но и обучението, прехраната и благополучието на хората. Мисията на WaterAid е да промени живота на хората в най-бедните страни по света, като им даде достъп до безопасна вода, добра канализация и подобрени хигиенни условия чрез тясна работа с правителствата на тези страни и съответните институции, отговарящи за тези услуги. Служителите на WaterAid вярват, че всеки човек по света трябва да получи достъп до тези удобства до 2030 г.

За Russell Hobbs

През 1952 г. инженерът Уилям Ръсел и специалистът Питър Хобс създават компанията във Великобритания и само 3 г. след това създават първия електрически чайник в света на име „К1”. Сега Russell Hobbs е марка №1 в Обединеното кралство и бързо се разраства в цяла Европа и в световен мащаб благодарение на своята репутация на иновативна, стилна марка с отличителен дизайн и внимание към всеки детайл. Марката е печелила редица награди за дизайн и функционалност на множество международни конкурси по света. Философията на марката е изключително проста – да посрещнат и надхвърлят нуждите на потребителите във всяко нещо, което правят, като се стремят да бъдат най-добрите в категорията чрез иновативни и атрактивни продукти.
Тази година марката празнува 60-годишен юбилей от създаването на електрическия чайник „К1” с промоционални активности и кампании. Сумата от 10 000 евро, която Russell Hobbs се стреми да набере, може да помогне на повече от 650 души да получат достъп до чиста и безопасна вода. В сайта на марката всеки заинтересован може да следи колко процента от зададената цел е достигната за цяла Европа. Отделно във facebook страницата можете да следите за допълнителна информация и новини относно кампанията и марката.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser