Преминете към основното съдържание

Брук Шийлдс стана рекламно лице на Calvin Klein

След 37 години Брук отново позира за американския моден бранд

Раф Симънс се рови из архивите на Calvin Klein. Дали от носталгия или, за да отдаде почит на легендарните моменти на марката, но вече за втори път той залага на знаменити личностни на Calvin Klein. 

След като използва стари снимки на Кейт Мос, направени, когато тя е на 18 за американския бранд, за да рекламира аромата Obsessed, този път той се връща на друго познато лице - това на Брук Шийлдс. 

Моделът и актрисата от 80-те придоби популярност благодарение на провокативната фотосесия на Ричърд Aведон за американската марка преди 37 години. Тогавашното мото на кампанията е фразата: "Искаш ли да знаеш какво има между мен и моите дънки? Нищо."

© Richard Avedon, Брук Шийлдс за Calvin Klein

Красивата брюнетка, сега на 52 г., изглежда абсолютно великолепно в снимките за марката, която я направи известна. Брук разкри фигурата си в бяло бельо с разпуснати дълги вълновидни коси с намек за плажен вид.

Можете да разгледате снимките на Брук Шийлдс за Calvin Klein в галерията ни:

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser