
Компанията Burberry Group Plc, собственик на марката Burberry, сподели за новите си цели в областта на околната среда.
Предвижда се компанията да намали емисиите на парниковите газове до нула до 2022 година. Задължението се отнася както до дейността на самото дружество, така и до неговите доставчици.
8 НЕЩА, КОИТО ИСКАМЕ ОТ НОВАТА КОЛЕКЦИЯ НА BURBERRY
Компанията заяви, че е успяла да постигне въглеродна неутралност в Америка, магазините на EMEIA и в своята дейност във Великобритания.
По-рано Burberry заяви, че планира да се откаже от пластмасата до 2025 година. Марката вече е престанала да ламинира картонените си опаковки и скоро ще замени закачалките в своите бутици със екологични алтернативи.
Всички материали, които британската марка използва за опаковане, ще бъдат подходящи за рециклиране, повторна употреба и компостиране.
През септември 2018 г. изпълнителният директор на Burberry Марко Гобетти обяви, че марката е спряла употребата на естествена кожа в колекциите си.
BURBERRY ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ГОРИ НЕПРОДАДЕНИТЕ СИ ДРЕХИ