Преминете към основното съдържание

Calvin Klein се извини за целувката на Бела Хадид с виртуалния модел

Представители на ЛГБТ+ общността не видяха във видеоклипа „красива фантазия“
© Calvin Klein

Предни дни американската марка публикува видеоклип, като част от нова рекламна кампания, в което Бела Хадид и виртуалният инфлуенцър Лил Микела се целуват.

Рекламата предизвика критики от членове на ЛГБТ+ общността. Според тях Calvin Klein използва темата за сексуалните малцинства за увеличаване на своите продажби. Позицията им е, че поп културата се отнася към отношенията между жените като към фантазия, като така се фокусира върху мъжката аудитория.

Потребителите на социалните медии бяха възмутени, че Бела Хадид не е свързана с ЛГБТ+ общността, а Лил Микела е несъществуващ човек. Между другото, индустрията вече говори за опасностите от използването на виртуални модели като възможност да се отдалечи от неудобните теми базирани на раса, цвят, сексуалност.

Calvin Klein се извини за рекламата, като обясни, че "концепцията на новата кампания #MYCALVINS е с идеята за свободата на себеизразяването на различни хора, включително тези от различен пол и с различна сексуална ориентация".

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser