Преминете към основното съдържание

Chanel обяви новата си стратегия за по-екологичен бранд

Модната къща планира да намали въглеродния отпечатък наполовина до 2030 г.

Модна къща Chanel представи стратегията Chanel Mission 1.5 °, която беше създадена в съответствие с Парижките споразумения за климата през 2015 г. и има за цел да понижи повишаването на температурата на планетата Земя. Новият документ обхваща всички аспекти на бизнеса на Chanel, включително доставчиците.

Chanel Mission 1.5 ° поставя четири основни цели на марката: да намали въглеродния отпечатък на компанията с 50% до 2030 г., да премине към възобновяема енергия до 2025 г., да балансира остатъчните емисии на парникови газове и да финансира адаптирането към климатичните промени.

Chanel участваше на срещата на Г-7 за обсъждане на екологичните проблеми, която се проведе миналия август. Държавните глави подписаха споразумение с повече от 20 модни компании и марки, включително Kering,, както и Inditex.

Напомняме, че в края на 2019 г. Chanel инвестира в няколко местни производители - така модната къща се опитва да запази уникалните занаятчийски техники и тайни на майсторството на дизайна.

Още по етикети

Chanel , околна среда
messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser