Преминете към основното съдържание

Chivas Regal и Balmain създадоха лимитирана серия шотландско уиски

Оливие Рустейн съчетава характерния стил на Balmain с луксозната естетика на Chivas за една модерна интерпретация на шотландското уиски

Тази есен два легендарни бранда, Chivas Regal и Balmain, обединяват усилия, за да представят лимитирана серия Chivas XV х Balmain. Съчетавайки неподражаемия френски усет за стил с отличителния характер на 15-годишното шотландско уиски на Chivas, колаборацията ще се осъществи под формата на два ексклузивни дизайна на бутилката и опаковката, създадени от Chivas в партньорство с творческия директор на Balmain - Оливие Рустейн.

Ексклузивното партньорство обхваща по автентичен начин споделената визия на двама доказани лидери в своята област в точния бленд от традиции, смелост и иновации. Дръзкият поглед към модата на Balmain се преплита с нестандартния подход към кехлибарената напитка на Chivas в премиум изживяване, което ще промени представите за съвършенство и лукс. Вълнуващата история за новия модерен силует на Chivas XV е вдъхновена от стремежа за отличимост, който обединява в перфектна симбиоза духа на луксозната френска мода с иконата на изисканото шотландско уиски.


„Идентично на Balmain, Chivas винаги се е придържал към най-високите стандарти и нито една от марките не се страхува да премине границите и да наруши остарелите практики. Тези, които познават стила на Balmain, ще забележат, че това уникално сътрудничество включва отличителния подпис на бранда - масивната златна верига. Винаги, когато съм използвал тази привличаща окото украса в колекциите си, тя е служила като символ на предизвикателния дух на нашата бунтарска Balmain армия - смело и дръзко отношение, което празнуват и Chivas, и Balmain. – споделя творческият директор на френската модна къща.

Колекцията на Chivas XV, официално лансирана на световния пазар от 5 октомври, включва два смели дизайна на Balmain, въплъщаващи емблематичния стил и легендарния успех, свързан с всеки от брандовете. Първата серия, наречена Gold Edition, е изключително лимитирана и индивидуално номерирана златна бутилка, която е украсена с отличителните детайли на Balmain - метална броня и вериги. За ценителите на ексклузивния вкус в България са предвидени 100 неподражаеми бутилки от изисканото шотландско уиски. Втората визия, която ще бъде налична в края на ноември, съживява разпознаваемият силует на Balmain, чрез симетричен дизайн на вериги и колани в опаковката, вдъхновени от последните колекции на модната къща.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser