Преминете към основното съдържание

Да си сложим сенки като на Марк Джейкъбс

Дизайнерът стана модел за собствената си козметична линия
© Marc Jacobs Beauty

О, Марк! Липсваше ни! 

Малко дизайнери успяват да рекламират по толкова ефектен начин продуктите си, както го прави Марк Джейкъбс. 

Този път, Marc Jacobs Beauty представи нова кампания за социалните мрежи #GratefulNotHateful, посветена на подкрепата на ЛГБТ общността. Джейкъбс се появи на промотиращите снимки и видео с ярки сини сенки на очите - големият тренд на годината. 

Кампанията бе подкрепена и от гримьорът Glam Boy Jay, модел Хънтър Шефър и Ариел Никълсън, бюти блогърът Мани Гутиерес и от първия афроамерикански транссексуален модел - Трейси Норман.

В допълнение към кампанията, козметичната линия Marc Jacobs Beauty ще изпрати 100 000 долара на благотворителни организации, работещи с хора от ЛГБТ общността.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser