
О, Марк! Липсваше ни!
Малко дизайнери успяват да рекламират по толкова ефектен начин продуктите си, както го прави Марк Джейкъбс.
Този път, Marc Jacobs Beauty представи нова кампания за социалните мрежи #GratefulNotHateful, посветена на подкрепата на ЛГБТ общността. Джейкъбс се появи на промотиращите снимки и видео с ярки сини сенки на очите - големият тренд на годината.
Кампанията бе подкрепена и от гримьорът Glam Boy Jay, модел Хънтър Шефър и Ариел Никълсън, бюти блогърът Мани Гутиерес и от първия афроамерикански транссексуален модел - Трейси Норман.
В допълнение към кампанията, козметичната линия Marc Jacobs Beauty ще изпрати 100 000 долара на благотворителни организации, работещи с хора от ЛГБТ общността.